Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De basis is om Roblox, Fortnite en (straks) Oculus Quest 2 gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voorkeur is €800, maar we zitten nu al bijna op €900 maar hoger kan echt niet, hij moet het zelf betalen ;-)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm (dvi), usb keyboard en muis. Verder niets nuttigs (128gb m2, maar mobo’s kunnen vaak maar 1 m2 aan
)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Intel/AMD cpu maakt niet uit, 16gb ram, 1tb m2, led verlichting (en dus kast met glas is erg leuk), GPU heb ik als referentie een GTX 1650 Super (staat bij andere zoon), de radeon komt nu in de buurt volgens mij.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
zie vorige kopje. Ben niet merkgebonden, kies wel graag voor iets bekendere merken voor meeste onderdelen als de prijs het toestaat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijkste is nu; in de toekomst een oculus quest 2 moet erop kunnen functioneren.
Ga je overklokken?
Nee, liever goede en snelle onderdelen?
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop van jullie te horen of de lijst goed genoeg is voor hetgeen gewenst, of alles op elkaar ‘aansluit’ en misschien zijn er onderdelen die goedkoper kunnen met dezelfde specs of voor een minimale meerprijs (enkele €) veel beter zijn (en nut hebben).
Hoe dan ook bedankt voor elke reactie!
De basis is om Roblox, Fortnite en (straks) Oculus Quest 2 gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voorkeur is €800, maar we zitten nu al bijna op €900 maar hoger kan echt niet, hij moet het zelf betalen ;-)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm (dvi), usb keyboard en muis. Verder niets nuttigs (128gb m2, maar mobo’s kunnen vaak maar 1 m2 aan

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Intel/AMD cpu maakt niet uit, 16gb ram, 1tb m2, led verlichting (en dus kast met glas is erg leuk), GPU heb ik als referentie een GTX 1650 Super (staat bij andere zoon), de radeon komt nu in de buurt volgens mij.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
zie vorige kopje. Ben niet merkgebonden, kies wel graag voor iets bekendere merken voor meeste onderdelen als de prijs het toestaat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijkste is nu; in de toekomst een oculus quest 2 moet erop kunnen functioneren.
Ga je overklokken?
Nee, liever goede en snelle onderdelen?
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop van jullie te horen of de lijst goed genoeg is voor hetgeen gewenst, of alles op elkaar ‘aansluit’ en misschien zijn er onderdelen die goedkoper kunnen met dezelfde specs of voor een minimale meerprijs (enkele €) veel beter zijn (en nut hebben).
Hoe dan ook bedankt voor elke reactie!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-12400F Boxed | € 189,- | € 189,- |
1 | Moederborden | Gigabyte H610M S2H DDR4 (rev. 1.1) | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 6500 XT | € 272,74 | € 272,74 |
1 | Behuizingen | Sharkoon V1000 RGB | € 79,- | € 79,- |
1 | Geheugen intern | Klevv Cras X RGB KD48GU880-32A160X | € 84,84 | € 84,84 |
1 | Voedingen | DeepCool DQ750-M-V2L | € 64,90 | € 64,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 105,90 | € 105,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 891,28 |