vraag aan allen: wat zouden jullie op dit moment leggen in onderstaande situatie?
type panelen, type omvormer, alle overige "opletten op" zaken?
7.2m breedte
zie ook de foto, ik wil geen gedoe rondom het velux dakraam, en ik heb mn panelen graag symmetrisch liggen, dus t 'rechthoekige vlak' is beschikbaar.
39.4° helling op 223° zuidwest.
(over jaar of 5 een elektrische auto erbij, een grote airco erbij)
ik hoop met een eigen post wat specifieker advies te krijgen of waarschuwingen die me in het offertetraject waardevolle info geven.
type panelen, type omvormer, alle overige "opletten op" zaken?
Foto's
XBeschikbare (dak)ruimte
5.4m hoogte7.2m breedte
zie ook de foto, ik wil geen gedoe rondom het velux dakraam, en ik heb mn panelen graag symmetrisch liggen, dus t 'rechthoekige vlak' is beschikbaar.
Schaduw
nee, geheel schaduwvrij gedurende de hele dag.39.4° helling op 223° zuidwest.
Jaarverbruik
3100, maar verwacht alleen maar toename.(over jaar of 5 een elektrische auto erbij, een grote airco erbij)
Huidige elektriciteitsaansluiting
3*25ABudget en doel
budget: what it takes om kwaliteits bang for buck neer te leggen, gewoon fatsoenlijk spul.Wie gaat het project uitvoeren
leggen en meterkast werk allemaal uitbesteed.Bijhouden van data
basisbehoefte, zie graag wat t opwekt, dus een standaard app voor android/apple is wel handig.Reeds verkregen offertes
ik zit nog in de voorverkenningsfase, waarbij de huidige bestaande threads me met de oren doen klapperen....ik hoop met een eigen post wat specifieker advies te krijgen of waarschuwingen die me in het offertetraject waardevolle info geven.
Regio
regio den bosch[ Voor 16% gewijzigd door dyrc op 02-05-2022 15:46 ]