Ik wil graag een Dell Optiplex 3010 en een Optiplex 3020 voorzien van een SSD.
Ik heb echter het idee dat ik een universele 2,5" naar 3,5" bracket niet gaat passen.
Er zijn in de 3010 2 plaatsen voor een 3,5" schijf. De een is met een speciale Dell bracketslede, en de andere plek is nog leeg.
Ook is er nog een 5,25" slede vrij onder de DVD.
Heeft iemand een idee hoe ik het beste een 2,5" SSD toe kan voegen aan dit systeem? En welke onderdelen heb ik daar dan voor nodig, het liefst met een link naar de webshop.
De zelfde vraag geldt voor de 3020, alleen hier is nog minder ruimte. Het lijkt mij hier het beste om een de HDD eruit te halen.
Alvast bedankt.
Eerst 3 foto's van de 3010, dan 1 van de 3020.
:strip_exif()/f/image/ITcc1fihToHwnIlpfKR4JSf9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qc1haP1BdJEOA3Mrs4a08IOI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PxI9JWB6jgM4IMd1ejaT3quJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gFL9d5jJ7uZcAN1DduscGtVo.jpg?f=fotoalbum_large)
...
Ik heb echter het idee dat ik een universele 2,5" naar 3,5" bracket niet gaat passen.
Er zijn in de 3010 2 plaatsen voor een 3,5" schijf. De een is met een speciale Dell bracketslede, en de andere plek is nog leeg.
Ook is er nog een 5,25" slede vrij onder de DVD.
Heeft iemand een idee hoe ik het beste een 2,5" SSD toe kan voegen aan dit systeem? En welke onderdelen heb ik daar dan voor nodig, het liefst met een link naar de webshop.
De zelfde vraag geldt voor de 3020, alleen hier is nog minder ruimte. Het lijkt mij hier het beste om een de HDD eruit te halen.
Alvast bedankt.
Eerst 3 foto's van de 3010, dan 1 van de 3020.
:strip_exif()/f/image/ITcc1fihToHwnIlpfKR4JSf9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qc1haP1BdJEOA3Mrs4a08IOI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PxI9JWB6jgM4IMd1ejaT3quJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gFL9d5jJ7uZcAN1DduscGtVo.jpg?f=fotoalbum_large)
...