Cistron gaat toch verder met ADSL

Pagina: 1
Acties:

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
In cistron.telecom werd deze brief gepost (die aan de ADSL-abonnees is verstuurd):
Wij hebben goed nieuws! Cistron heeft zich de afgelopen dagen ingespannen om de ADSL diensten in samenwerking met strategische partners te continueren. Dit heeft geresulteerd in een overeenkomst, zodat wij u een aanbieding kunnen doen voor een ADSL dienst van dezelfde snelheid en kwaliteit zoals u die nu van ons gewend bent. De prijs voor deze nieuwe dienst zal naar verwachting hetzelfde zijn als de prijs die u nu betaalt.
Om alvast een indicatie te krijgen van uw belangstelling, verzoeken wij u vriendelijk bijgevoegd formulier z.s.m. ingevuld terug te faxen, te retourneren aan ons antwoordnummer of een e-mail te sturen naar marketing@cistron.nl. Belangstellenden ontvangen zo spoedig mogelijk een nieuw inschrijfformulier.

Zoals wij u vorige week al berichtten, dient u voor uw reguliere telefoonverkeer een extra analoge of ISDN2 aansluiting aan te vragen.
Hierbij is het mogelijk uw huidige telefoonnummer te behouden. Cistron zal dan een nieuw nummer aan uw bestaande lijn toekennen. U dient echter wel goed aan te geven dat het om een extra lijn gaat, waaraan u uw huidige telefoonnummer wilt toekennen en niet om een standaard portering.

Indien u een extra telefoonlijn wilt voor gewone telefonie, adviseren wij u deze alvast aan te vragen. Hiervoor kunt u terecht bij elke Primafoon vestiging of via het speciaal hiervoor door KPN ingestelde telefoonnummer 040 - 299 99 15. Dit nummer is tijdens kantooruren nog tot en met 24
augustus bereikbaar. Momenteel zijn wij in overleg met KPN hoe e.e.a. afgehandeld zal worden. Zodra hier uitsluitsel over is, zullen wij u direct informeren.

Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, kunt u ons bereiken via info@cistron-telecom.nl of telefonisch via 0172 - 770071.
Klinkt als goed nieuws dus. Ik ben benieuwd om welke strategische partners het gaat, wat de prijs inderdaad zal worden en of het nu sneller op andere plaatsen beschikbaar kan worden.

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:13

Asphyxion

I am, therefor I think

Goed zo Marger! Ik was 1 minuut later...

Goede zaak dit!

/Paul de Nie

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Hehe :) Ik vroeg me bij het vorige topic al af wie er achter die alias zat. weet ik dat ook weer ;)

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

[off-topic]Daarom heb ik ook even mijn volledige naam voor je er bij gezet... :) [/off-topic]

Overigens, over een verdere uitrol is verder niets gezegd. Ik hoop (neem aan) dat dit wel gaat gebeuren...

Nadeel is wel dat wanneer een nieuwe klant een Cistron ADSL abo wil nemen, ze een extra lijn moeten aanleggen (a FL 100,-) en ook nog eens een jaar lang maandelijks
een abonnement moeten betalen. Hopelijk is het mogelijk om alleen de aansluitkosten van de lijn te moeten betalen...

Ah fijn, we horen het wel... :)

Verwijderd

Nieuwsbericht op nu.nl: http://www.nu.nl/document?n=39810
Vind het nou allemaal niet al te vrolijk klinken nog, goed nieuws natuurlijk dat ze doorgaan met ADSL, maar ik hoop dat ze dat wel vol kunnen houden.

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Ik zat nog eens te denken: als je nou je bestaande lijn naar Cistron laat omzetten voor ADSL, dan betaal je daar geen telefoonabo meer over neem ik aan (mits je hem al meer dan een jaar hebt). Dan ga je over die nieuwe lijn telefoneren via KPN en betaal je daar gewoon F35 voor per maand. Alleen zou je dan aan een nieuw nummer moeten, maar het scheelt wel 12 x F35...
Maar zo staat het eigenlijk ook in de brief: je dient voor het telefoonverkeer een extra lijn aan te vragen, ADSL zou dan over de originele gaan. Nou ja, wel wat verwarrend allemaal, maar ik ben wel blij dat ze doorgaan :):)

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

Op donderdag 23 augustus 2001 14:09 schreef Marger het volgende:
Maar zo staat het eigenlijk ook in de brief: je dient voor het telefoonverkeer een extra lijn aan te vragen, ADSL zou dan over de originele gaan. Nou ja, wel wat verwarrend allemaal, maar ik ben wel blij dat ze doorgaan :):)
Hmmm, inderdaad. Vraag is dan wel of het mogelijk is om je huidige telefoon nummer te behouden...

NB. Ik heb 0,0 verstand van telefonie/centrales/hardware, vandaag deze (misschien) onzinnige vraag...

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Op donderdag 23 augustus 2001 14:27 schreef Asphyxion het volgende:
Hmmm, inderdaad. Vraag is dan wel of het mogelijk is om je huidige telefoon nummer te behouden...

NB. Ik heb 0,0 verstand van telefonie/centrales/hardware, vandaag deze (misschien) onzinnige vraag...
Ik ook niet :) Ik denk uit de tekst
Hierbij is het mogelijk uw huidige telefoonnummer te behouden. Cistron zal dan een nieuw nummer aan uw bestaande lijn toekennen.
op te maken dat dat kan, maar zeker weten doe ik het natuurlijk ook niet. Nou maakt het voor mij niet zoveel uit, ik hecht niet zoveel waarde aan het behouden van mijn nummmer, maar dat zullen de meeste anderen wel doen.

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

Op donderdag 23 augustus 2001 14:34 schreef Marger het volgende:

op te maken dat dat kan, maar zeker weten doe ik het natuurlijk ook niet. Nou maakt het voor mij niet zoveel uit, ik hecht niet zoveel waarde aan het behouden van mijn nummmer, maar dat zullen de meeste anderen wel doen.
Ik ook niet, maar mijn huisgenoten wel... :)

Verwijderd

tis allemaal kwestie van geld :(
Pagina: 1