Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
https://tweakers.net/pric...;1642894;1706788;1695224/
Hier kwam ik zelf op als lijstje
Wat is je budget?
150 200 isch
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Android 11 is nu laatste dus minimaal 11 en hij moet redelijk zijn met beveiligings updates.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zie boven de 7 vergelijk.
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Eigenlijk gaat voorkeur naar motorola maar hun update van 1 android en 2 jaar beveiliging steekt een beetje schraal af tegen 2 jaar dus android13 en 3 jaar beveiligings update. De chinese oppo's en ixiamo's zitten zo vol troep en buggy shels dat de hardwarespecs vs prijs onder druk komen jn mijn ogen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik hoop dat hij ongeveer 4 5 jaar mee kan. Daarna zoekt hij het zelf maar uit wat hij wilt kopen.
Zn oude moto cplus is 6 geworden en nu is hij stuk.
Vraag 1 als je de lijst terug moest brengen naar van 7 naar 3 welke blijven er over en waarom?
Vraag 2 hoe belangrijk is dat kortere update policy van motorola?
Ik begrijp dat ze tellen vanaf releasedatum. Maakt het uit voor normaal gebruik?
Ik bedoel wat verlies je er mee?
Op een bepaald moment zegt een app zelf dat je niet kunt updaten.
(ik heb een htc one gehad voor 7 jaar en die was echt klaar met apps.)
Vraag 3 heb ik er een over het hoofd gezien?
Oppo a53 en a74 maar ja weer die bloatware.
Ik hoop dat jullie die er meer "in" zitten wat kaf van de koren kan scheiden voor me.

Ik zoek een?
https://tweakers.net/pric...;1642894;1706788;1695224/
Hier kwam ik zelf op als lijstje
Wat is je budget?
150 200 isch
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Android 11 is nu laatste dus minimaal 11 en hij moet redelijk zijn met beveiligings updates.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zie boven de 7 vergelijk.
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Eigenlijk gaat voorkeur naar motorola maar hun update van 1 android en 2 jaar beveiliging steekt een beetje schraal af tegen 2 jaar dus android13 en 3 jaar beveiligings update. De chinese oppo's en ixiamo's zitten zo vol troep en buggy shels dat de hardwarespecs vs prijs onder druk komen jn mijn ogen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik hoop dat hij ongeveer 4 5 jaar mee kan. Daarna zoekt hij het zelf maar uit wat hij wilt kopen.
Zn oude moto cplus is 6 geworden en nu is hij stuk.
Vraag 1 als je de lijst terug moest brengen naar van 7 naar 3 welke blijven er over en waarom?
Vraag 2 hoe belangrijk is dat kortere update policy van motorola?
Ik begrijp dat ze tellen vanaf releasedatum. Maakt het uit voor normaal gebruik?
Ik bedoel wat verlies je er mee?
Op een bepaald moment zegt een app zelf dat je niet kunt updaten.
(ik heb een htc one gehad voor 7 jaar en die was echt klaar met apps.)
Vraag 3 heb ik er een over het hoofd gezien?
Oppo a53 en a74 maar ja weer die bloatware.
Ik hoop dat jullie die er meer "in" zitten wat kaf van de koren kan scheiden voor me.

Kennis en Wijsheid zijn relatief, gevormd door perceptie& invloed van anderen, Ik wens je veel wijsheid toe bij het toepassen van je kennis.