Toon posts:

XS4all vs KPN

Pagina: 1
Acties:

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-01 11:03
Op 14-02-2022 krijg ik een "mooie' aanbieding van KPN om "over te stappen" van XS4all naar KPN:
http://www.bdman.nl/kpn.jpg

Vandaag 19-02-2022 (NB:zaterdag) word ik gebeld door XS4all (met nummer 088 7751090) met een aanbieding...
http://www.bdman.nl/xs4allaanbod.jpg

Ik begrijp er niets meer van. KPN heeft XS4all overgenomen, toch?

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:31
En zelf met KPN/XS4all bellen om dit na te vragen is te moeilijk?
Of om dit na te vragen als je gebeld wordt met een aanbieding?

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Hoe weet je dat dit telefoontje geen phishing is en dat je te maken hebt met oplichters?

• Speedster
aljooge schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 12:58:
Hoe weet je dat dit telefoontje geen phishing is en dat je te maken hebt met oplichters?
Hmm daar zat ik ook al aan te denken, vandaar deze vraag. Of meer mensen vandaag zijn gebeld door dit nummer.

• Speedster
.

[Voor 114% gewijzigd door Speedster op 19-02-2022 13:17]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-01 16:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Speedster schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:14:
[...]

Hmm daar zat ik ook al aan te denken, vandaar deze vraag. Of meer mensen vandaag zijn gebeld door dit nummer.
Serieus? Je screenshot laat letterlijk zien dat je moet terugbellen op het echte 020-nummer van XS4All.

Doe dat?!?!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Speedster schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:14:
[...]

ik zit ook bij de xs4all en niet over gebeld. Lijkt me ook sterk, want xs4all is ontmanteld en kan niet meer bellen neem ik aan. Het zou KPN moeten zijn die met dit soort aanbiedingen zou moeten komen. Dit klopt gewoon niet.

• Speedster
MAX3400 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:23:
[...]

Serieus? Je screenshot laat letterlijk zien dat je moet terugbellen op het echte 020-nummer van XS4All.

Doe dat?!?!
Dank, heb ik gedaan.

Kennelijk bestaat XS4all nog en nee het was geen pishing mail.

KPN annuleer ik.

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:20
Speedster schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:44:
[...]

Dank, heb ik gedaan.

Kennelijk bestaat XS4all nog en nee het was geen pishing mail.

KPN annuleer ik.
Als bestaande klant van XS4ALL is 9 maanden €25 korting een absoluut minimum. Bel ze even en ze maken er zo 9 x€20 van.

FritzBox 4060 | FritzRepeater 1200AX | 2 x FritzRepeater 3000

• Speedster
KPN geannuleerd ingegaan op de aanbieding van XS4all.

Ik blijf het raar vinden dat XS4all nog steeds een zelfstandige provider is.
Waarom dan Freedom opgericht?

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@Speedster Toch bijzonder dat ze jou een nieuw aanbod doen.

Zeker gezien dit eerdere bericht:
nieuws: KPN stopt per 24 december met merknaam XS4ALL voor nieuwe klanten

https://www.xs4all.nl/xs4all-en-kpn/
https://www.xs4all.nl/overzicht/

't Is dan onder de noemer van continuering van het al langer bestaande abonnement (?)

Mooie Plaatjes   

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:20
ehtweak schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:06:
@Speedster Toch bijzonder dat ze jou een nieuw aanbod doen.

Zeker gezien dit eerdere bericht:
nieuws: KPN stopt per 24 december met merknaam XS4ALL voor nieuwe klanten

https://www.xs4all.nl/xs4all-en-kpn/
https://www.xs4all.nl/overzicht/

't Is dan onder de noemer van continuering van het al langer bestaande abonnement (?)
Lijkt er wel op ja. Ik vermoed dat ze bestaande klanten die nog geen brief hebben ontvangen gewoon een aanbieding kunnen doen. Vreemd is het wel.

FritzBox 4060 | FritzRepeater 1200AX | 2 x FritzRepeater 3000

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:00
Speedster schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:27:
KPN geannuleerd ingegaan op de aanbieding van XS4all.

Ik blijf het raar vinden dat XS4all nog steeds een zelfstandige provider is.
Waarom dan Freedom opgericht?
Freedom is o.a. opgericht door oud-xs4all medewerkers die het niet eens waren met het beleid van KPN. KPN wil juist de punten waarmee xs4all onderscheidend was de das om doen. En Freedom is daarna opgericht om die xs4all waarden (deels) mee te nemen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee