Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem moet dienen als vervanger van mijn NAS, zonder langdurig opslag want dit gaat vervolgens naar de cloud + wat simpele applicaties. Windows is een must. Het zal voornamelijk Sonarr, Radarr, qBittorent en rclone draaien en 24 uur aanstaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€700,- ?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag 2 Kingston A2000 1tb als opslag willen gebruiken of een ander alternatief. 32gb geheugen en een i5 lijkt mij voldoende. Verder een compleet systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compact, stil en een laag energieverbruik. Ethernetpoort is een must.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Het samenstellen van de componenten wat bij elkaar past, daar ben ik slecht in. Daar heb ik jullie hulp voor nodig.
Ik wil graag wat opties voor een compact, stil en energiezuinig systeem welke geschikt is om meerdere m.2 kaartjes te plaatsen.
Opzetje, maar hier ben ik niet zo goed in.
Het systeem moet dienen als vervanger van mijn NAS, zonder langdurig opslag want dit gaat vervolgens naar de cloud + wat simpele applicaties. Windows is een must. Het zal voornamelijk Sonarr, Radarr, qBittorent en rclone draaien en 24 uur aanstaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€700,- ?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag 2 Kingston A2000 1tb als opslag willen gebruiken of een ander alternatief. 32gb geheugen en een i5 lijkt mij voldoende. Verder een compleet systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compact, stil en een laag energieverbruik. Ethernetpoort is een must.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Het samenstellen van de componenten wat bij elkaar past, daar ben ik slecht in. Daar heb ik jullie hulp voor nodig.
Ik wil graag wat opties voor een compact, stil en energiezuinig systeem welke geschikt is om meerdere m.2 kaartjes te plaatsen.
Opzetje, maar hier ben ik niet zo goed in.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-11400 Boxed | € 175,45 | € 175,45 |
1 | Controllers | ASUS HYPER M.2 X16 CARD V2 | € 39,91 | € 39,91 |
1 | Behuizingen | Cooler Master Elite 110 | € 52,- | € 52,- |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9I chromax.black | € 49,- | € 49,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 129,90 | € 129,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 99,90 | € 99,90 |
Totaal | € 546,16 |
[Voor 44% gewijzigd door ScarAce1989 op 20-02-2022 23:03]