Om te beginnen met het goede nieuws, ik ben er niet ingetrapt.
Maar, op de Facebook marketplace komen regelmatig dit soort "bijzondere" aanbiedingen voorbij.
Ik heb maar wat Screenshotjes geplaatst. De prijs is altijd 85ish euro. Maar de aanbieders elke keer andere mensen, waarbij de aanbieder meestal niet echt lijkt te passen bij de aangeboden goederen. (Ja, dat is een beetje generalistische en profilerend)
Nu was ik benieuwd hoe dit zou moeten werken vanuit het oogpunt van de "oplichter" ?
Voorbeeld foto's van gereedschap, maar heb ook breville espresso machines gezien.
:strip_exif()/f/image/dXKnYSgiSJKeZdPthEcFjEG8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xj2X6NtQwzPFTOy5H6WAdI3w.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TKLpGNM0ob1EGxtGN5i4Ekd5.jpg?f=fotoalbum_large)

Maar, op de Facebook marketplace komen regelmatig dit soort "bijzondere" aanbiedingen voorbij.
Ik heb maar wat Screenshotjes geplaatst. De prijs is altijd 85ish euro. Maar de aanbieders elke keer andere mensen, waarbij de aanbieder meestal niet echt lijkt te passen bij de aangeboden goederen. (Ja, dat is een beetje generalistische en profilerend)
Nu was ik benieuwd hoe dit zou moeten werken vanuit het oogpunt van de "oplichter" ?
Voorbeeld foto's van gereedschap, maar heb ook breville espresso machines gezien.
:strip_exif()/f/image/dXKnYSgiSJKeZdPthEcFjEG8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xj2X6NtQwzPFTOy5H6WAdI3w.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TKLpGNM0ob1EGxtGN5i4Ekd5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DquxvQm9VM1mlZLWckm8wrSU.jpg?f=fotoalbum_large)