nieuwe videokaart voor mijn pc

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skander
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 18-02-2022
ik speel minecraft en roblox met de laagste settings en fps boosters maar heb alsnog lage fps enzo, ik dacht misschien om een nieuwe videokaart te installeren maar weet niet naar wat ik moet kijken

kan iemand mij helpen om een geschikte te vinden?

ik hoop dat ik genoeg informatie doorstuur via de foto

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lhWSXXO9TtrE860n1dhWSncc_Fc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8NLN14pF8dfSWVkHUMwsMbP4.jpg?f=user_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:51
We hebben iets meer informatie nodig om je te kunnen helpen... wat zijn de rst van de onderdelen van je pc? Of is het een prebuild?

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een IGP is redelijk beperkt, dus de meeste videokaarten zullen wel een leuke performanceboost geven.

Maar belangrijk; wat is je budget? Videokaarten zijn lastig aan te komen, en we kunnen wel kaarten aanraden die 1500 euro kosten maar ik kan me zo voorstellen dat je dat niet wilt uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skander
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 18-02-2022
volgensmij is het een prebuild, hij was gekocht in de aldi, dus wrs wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:30
skander schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:13:
volgensmij is het een prebuild, hij was gekocht in de aldi, dus wrs wel
Geef het exacte type van de PC door (waarschijnlijk stikker op.achterkant) en foto van binnenkant kast.
hierbij zijn 2 dingen belangrijk:
-foto gehele moederbord
-foto voeding
Je kan niet overal zomaar een videokaart instoppen.

[ Voor 10% gewijzigd door Cyriel85 op 18-02-2022 20:19 ]

Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:31

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Je topic hoort dus thuis in Componenten Aankoopadvies.

Verplaatsen heeft op dit moment echter weinig zin want er niet teen hoop. Wat is je budget? Hoe ziet je complete systeem er precies uit? Welke videokaarten heb je zelf op het oog? Zodra je een topic opent in het bovenstaande subforum krijg je automatisch de standaard vragen voorgeschoteld waardoor we alle info bij elkaar hebben.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.