Toon posts:

MacBook M1 Apple reseller ontkent het probleem

Pagina: 1
Acties:

• xhdmix
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-01 13:03
Zoals ik in mijn vorige post al aangaf heb ik last van gekraak in mijn speakers van mijn MacBook M1.Ik ben al 15 jaar een Mac gebruiker heel wat Macs en MacBooks gehad. En ik had nooit gekraak in mijn speakers terwijl iemand sprak.

Op aanraden ging ik daarmee naar switch een Apple reseller in België. Ze gingen deze opsturen naar hun technische dienst. Nu beweren ze dat er niks aan de hand is. Terwijl ik dit wel duidelijk hoor.

Nu is mijn vraag is er nog iets wat ik kan doen? zou naar een echte Apple store gaan dit iets kunnen veranderen aan de zaak? We hebben hier maar een in België en dat is enkel in Brussel is een hele eind voor me. Daarom zou ik graag zeker willen weten of dit iets zou veranderen zouden zij het probleem wel erkennen?

Alvast bedankt.

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:00

MarkyB

The original

Kan je het probleem eens vastleggen? Misschien hebben meer mensen hier last van (gehad) en kunnen zij hun ervaringen delen?

• xhdmix
MarkyB schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 19:03:
Kan je het probleem eens vastleggen? Misschien hebben meer mensen hier last van (gehad) en kunnen zij hun ervaringen delen?
Hoe bedoel je precies met het probleem vastleggen?

• Piebas
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-01 13:57
xhdmix schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 19:07:
[...]

Hoe bedoel je precies met het probleem vastleggen?
Opnemen denk ik....

• olafmol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:11
Misschien helpt dit. Lijkt resonantie te zijn.

https://medium.com/macocl...deal-with-it-a04c5692328d

• xhdmix
Bedankt voor je reactie wat die persoon op de site omschrijft deed ik ook allemaal voor ik de MacBook
binnenbracht bij de reseller. ik deed een nieuwe installatie, om zeker te zijn dat het echt geen software probleem was. Helaas mocht dit allemaal niet helpen. Het is vooral als er gesproken wordt niet bij muziek. In het begin dacht ik steeds dat het filmpje een slechte kwaliteit had. Maar als ik het via een ander apparaat of hoofdtelefoon beluister heb ik dit niet.

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Zet hem in de winkel naast hun apparaat en speel hetzelfde filmpje af. Case closed :)

• Mahmudov
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 26-10-2022
Chatten met Apple Support, je probleem uitleggen, hun stappen volgen. Mocht het niet werken dan vragen ze of je het voor reparatie wilt opsturen dan krijg je van zelf een UPS mannetje voor je huis die je macbook meeneemt voor reparatie.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:41

nelizmastr

Goed wies kapot

Faust schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:02:
Zet hem in de winkel naast hun apparaat en speel hetzelfde filmpje af. Case closed :)
Dit idd.

I reject your reality and substitute my own

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:57
Gemiddelde Apple Reseller heeft het niveau van een grindtegel. direct contact opnemen met Apple en het onder garantie laten vervangen

• klankbrouwerij
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-02-2022
Ik heb last van hetzelfde probleem op een nieuwe macbook pro 16 (m1 pro). Het gekraak is zeer makkelijk te reproduceren: muziek afspelen via youtube en dan compileren via xcode of in unity een project importeren of builden. Ik krijg dan zeker 1-3 keer gekraak te horen. Voorlopig nog geen tijd gehad om de laptop binnen te doen, aangezien ik deze niet kan missen voor mijn werk. Geen gekraak te horen als de cpu wat minder hard moet werken.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@klankbrouwerij Mocht je nog op zoek zijn naar een mogelijke oplossing: https://www.macfreak.nl/h...leem/msg619034/#msg619034

Daar is TS ook mogelijk geholpen. Alleen is er nog geen terugkoppeling geweest of het de oplossing is geweest.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee