Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ict123
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-02 16:09
Heeft er iemand toevallig ervaring met pinnacle studio op een HP Z440 met de onderstaande specificaties?

Intel Xeon E5-1680v4
32GB DDR4
MSI Nvdia Geforce GTX 1650 D6 Ventus XS OCV2.
Samsung 870 500GB SSD als boot schij/tijdelijke opslag.

Volgens de site van pinnacle moet het systeem wel eraan voldoen zoals ik zo kan zien. Maar werkt redelijk traag etc. Kan het met drivers te maken hebben? Zie onderstaande link voor specificaties:

https://www.pinnaclesys.com/nl/products/studio/ultimate/

Heeft Iemand nog tips/suggesties voor me? Ik hoor het graag en alvast bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat is "traag"? Installeren? Laden van data? Renderen van bepaalde effecten? Weet je 100% zeker dat jouw GPU en Pinnacle (altijd) goed samenwerken? Welke benchmarks zijn er en in hoeverre haal je die?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:22

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Pinnacle is echt altijd al een draak van een programma geweest. Om eerlijk te zijn kun je beter eens Davinci Resolve proberen, kijken of dat wel sneller is. Zo niet dan kan het inderdaad een driver issue zijn of bijvoorbeeld je SSD die vol zit.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ict123
Sorry voor de latere reactie. Dacht dat ik de notificatie aangezet had.

@MAX3400 de klant gaf onderstaande aan:

"je merkt dat de computer er veel moeite mee heeft. Zit nu op 4 sporen waarvan 1 audio en 3 kleine videobestanden en er zitten vertragingen in of alles loopt vast."

Dus ik ga ervan uit dat het met het renderen te maken heeft. De klant had eerst een oudere videokaart die vervangen is voor die er nu in zit en tevens een andere pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ict123
@Ventieldopje zelf ben ik ook geen fan van pinnacle, maarja de klant werkte ermee. Ik zal een van die 2 programma's installeren, kan de PC een van de 2 programma's aan? Volgens pinnacle zou deze PC ook moeten voldoen maar is wel raar, denk zelf ook iets met een driver issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hier kan ik weinig mee. Sorry.

Bel eens de Mediamarkt en zeg "mijn PC heeft er moeite mee"; dan gaan ze toch ook basic troubleshooting doen / vragen voordat ze een idee hebben wat mogelijk een oplossing is?

Ik vraag MAX3400 in "Ervaring met pinnacle studio 25 op HP Z440" en je komt met nog steeds 0 antwoorden. Ja "traag". Ja, "moeite". Ja, "vermoed driver".

Tis jouw klant; kan toch niet zo zijn dat wij jouw basale kennis / troubleshooting helemaal moeten voorkauwen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry schippers
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 25-04-2024
ben ook geen fan van pinacle studio, ik gebruik al jaren magix,
mischien toch eens de klant proberen te overtuigen om een proefversie van bijvoorbeeld magix video deluxe te proberen
Pagina: 1