Toon posts:

everglide giganta verkoop nl gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een winkel in nederland waar ze everglide giganta (muismat) verkopen weet iemand er een en wil je replien stuur dan aub ze op naar dascrobz@hotmail.com alvast heel erg bedankt.

Robbert

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:38

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

lol lezen kreng >:)
hehe maare heb ze zelf nie gezien hier heb de mijne ook gewoon via www.everglide.de binne gehaald.
was nie eens zo duur dus...

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Topicstarter
hehe jah die site ken ik maar ik heb nog geen creditcard en ik weet ook niet hoe ik anders kan betalen daar

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

dacht wel dat je ze trouwens kon krijgen via oc-shop.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

ik heb ze in duitsland besteld.
Kan je ook over maken met de bank.
Kost alleen zo rond de 30,-

Verwijderd

Topicstarter
zou je aub url willen geven waar je ze besteld hebt of een telefoon nummer en hoe verliep de betaling dan

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ik raad je aan om een surface 1030 te kopen in plaats van een Everglide giganta want die dingen zijn of trekken krom .

Heb er 2 besteld en allebei waren ze krom (erg irri met razor 2000)

Dus ik heb ze weer terug gestuurd en wacht op de vervangende matten gelijk maar de surface 1030 gedaan wel duurder maar stukken beter en ze trekken niet krom .

Turn it off and on again.

Verwijderd

Topicstarter
ok ook goed maar nu heb ik nog steeds geen site of url en weet ik ook niet of je zonder creditcard kan betalen bv gewoon met giro zoal bol.com het doet :)

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Op donderdag 23 augustus 2001 14:50 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Ik raad je aan om een surface 1030 te kopen in plaats van een Everglide giganta want die dingen zijn of trekken krom .

Dus ik heb ze weer terug gestuurd en wacht op de vervangende matten gelijk maar de surface 1030 gedaan wel duurder maar stukken beter en ze trekken niet krom .
lol kweet niet wat je met je muis matten doet dan maar mijn giganta everblide gebruik ik al 2 maanden zonder problemen en is absoluut niet krom

Verwijderd

Topicstarter
jahaa :) en zon everglide giganta wil ik ook
maar waar en hoe kan je hem kopen ik wil met giro betalen waar en hoe is de vraag :) die ik alleen nog wil weten

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 14:21 schreef Khorne het volgende:
zou je aub url willen geven waar je ze besteld hebt of een telefoon nummer en hoe verliep de betaling dan
Op donderdag 23 augustus 2001 14:01 schreef jordyb het volgende:
ik heb ze in duitsland besteld.
Kan je ook over maken met de bank.
Kost alleen zo rond de 30,-
Op donderdag 23 augustus 2001 13:34 schreef Hubert het volgende:
lol lezen kreng >:)
hehe maare heb ze zelf nie gezien hier heb de mijne ook gewoon via www.everglide.de binne gehaald.
was nie eens zo duur dus...
.de is Duitsland
Ik heb ze gewoon bij Everglide.de besteld.
Op donderdag 23 augustus 2001 14:50 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:

Dit hoort ik vaker dat die dingen krom trekken. Ik heb hem nou denk een half jaar en mijn Boomslang 3 maanden. En niks is hier krom hoor.
Misschien druk je er te hard op??

Verwijderd

Topicstarter
en ik ben nogal dom en ik kan geen duits maar ik zie een optie creditcard en vorkasse wat houd dat vorkasse dan in??

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 17:25 schreef Khorne het volgende:
en ik ben nogal dom en ik kan geen duits maar ik zie een optie creditcard en vorkasse wat houd dat vorkasse dan in??
Rechts boven:

Sprache!!

Duits / Engels
Klik dus op de engelse vlag

Verwijderd

Topicstarter
en dan bedoel je zeker prepayment

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 17:31 schreef Khorne het volgende:
en dan bedoel je zeker prepayment
Jep

Dan betaal je alles dus ook de verzendkosten en de bank enzo.

Als hun het geld binnen hebben krijg jij het pas.

Je kan ze vertrouwen want het is een groot bedrijf. Ze zitten over de hele wereld namelijk

Verwijderd

Topicstarter
hij is btw nu 64 gulden
Pagina: 1