Ik zoek een winkel in nederland waar ze everglide giganta (muismat) verkopen weet iemand er een en wil je replien stuur dan aub ze op naar dascrobz@hotmail.com alvast heel erg bedankt.
Robbert
Robbert
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
Turn it off and on again.
lol kweet niet wat je met je muis matten doet dan maar mijn giganta everblide gebruik ik al 2 maanden zonder problemen en is absoluut niet kromOp donderdag 23 augustus 2001 14:50 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Ik raad je aan om een surface 1030 te kopen in plaats van een Everglide giganta want die dingen zijn of trekken krom .
Heb er 2 besteld en allebei waren ze krom (erg irri met razor 2000)
Dus ik heb ze weer terug gestuurd en wacht op de vervangende matten gelijk maar de surface 1030 gedaan wel duurder maar stukken beter en ze trekken niet krom .
Verwijderd
Op donderdag 23 augustus 2001 14:21 schreef Khorne het volgende:
zou je aub url willen geven waar je ze besteld hebt of een telefoon nummer en hoe verliep de betaling dan
Op donderdag 23 augustus 2001 14:01 schreef jordyb het volgende:
ik heb ze in duitsland besteld.
Kan je ook over maken met de bank.
Kost alleen zo rond de 30,-
.de is DuitslandOp donderdag 23 augustus 2001 13:34 schreef Hubert het volgende:
lol lezen kreng
hehe maare heb ze zelf nie gezien hier heb de mijne ook gewoon via www.everglide.de binne gehaald.
was nie eens zo duur dus...
Dit hoort ik vaker dat die dingen krom trekken. Ik heb hem nou denk een half jaar en mijn Boomslang 3 maanden. En niks is hier krom hoor.Op donderdag 23 augustus 2001 14:50 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Ik raad je aan om een surface 1030 te kopen in plaats van een Everglide giganta want die dingen zijn of trekken krom .
Heb er 2 besteld en allebei waren ze krom (erg irri met razor 2000)
Dus ik heb ze weer terug gestuurd en wacht op de vervangende matten gelijk maar de surface 1030 gedaan wel duurder maar stukken beter en ze trekken niet krom .
Verwijderd
Rechts boven:Op donderdag 23 augustus 2001 17:25 schreef Khorne het volgende:
en ik ben nogal dom en ik kan geen duits maar ik zie een optie creditcard en vorkasse wat houd dat vorkasse dan in??
Verwijderd
JepOp donderdag 23 augustus 2001 17:31 schreef Khorne het volgende:
en dan bedoel je zeker prepayment