2 beeldschermen in gebruik waarvan 1 master lijkt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 13:08

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

Topicstarter
Op mijn werk heb ik een opstelling van 2 beeldschermen onder Windows 10
op het linkse staat AX open en rechts Outlook. Nu is het sinds kort zo dat als ik in het Outlook scherm werk en ik open een bijlage deze dan in het linker scherm geopend wordt. Maar ook als je AX rechts toepast en iets oproept opent dat in het linker scherm. Als je het aan mij vraagt is dat wreed irritant :X .Is dit een setting die ergens in te stellen is? Links staat ingesteld als monitor 1 en rechts als 2, maar dit heeft er niks mee te maken (toch) want voorheen opende zich het item in het scherm waar je in het werk was.

De oplossing is niet altijd de oplossing

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 12:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:40
Over het algemeen onthoud Office (word, excel, Outlook etc) waar je de laatste keer het scherm gesloten heeft.
Dus als je het outlook venster terug naar rechts doet en daar afsluit dan zou hij dit moeten onthouden.

Dus precies zoals de link van @MustacheNick zegt eigenlijk.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 13:08

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

Topicstarter
helaas werkt dit niet :(
Ondanks dat ik zojuist het bestand naar het rechter scherm gesleept en gesloten heb moet ik heb bij iedere volgende keer weer links weghalen. het blijft zich dus telkens op het linker scherm openen.
Ik en mijn collega hebben het idee dat dit iets is van de laatste we(e)k(en). Dit was eerst niet.
Misshttps://gathering.tweakers.net/forum/insert_message/2116990/0chien is het een optie die ik niet kan wijzigen omdat veel opties door onze ICT zijn geblokkeerd/verborgen.

De oplossing is niet altijd de oplossing