-
[ Voor 99% gewijzigd door Lisa_3 op 12-06-2024 22:56 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Lisa_3 op 12-06-2024 22:56 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Phyrozi op 18-02-2022 10:17 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
[ Voor 21% gewijzigd door Michael_OsGroot op 18-02-2022 13:59 ]
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Dat eerst wel, blijf uitleggen, dat laatste niet.pennywiser schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:01:
Wat heb je wel gedaan, in die tijd. Leg dat uit, er is geen gat. Als er werkgevers zijn die dan nog wantrouwig reageren moet je de gesprekken meteen staken en weglopen.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Dat ligt dan aan wie zeg jij?Cyberpope schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:08:
[...]
Maar als er onduidelijkheid blijft bestaan en daarmee twijfel, dat is dodelijk. Bij twijfel is er geen twijfel zeg ik altijd.
Het is aan de ander om de twijfel wat te nemen bij de persoon de twijfelt.
[ Voor 7% gewijzigd door Cyberpope op 18-02-2022 14:34 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Ik snap jouw perspectief, als (kennelijk) werkgever wel. Maar ik geef aan, als je het verhaal hebt uitgelegd, en er is nog steeds wantrouwen (ik heb kritisch niet genoemd), loop dan gewoon weg, zonde van tijd en energie, helemaal bij zo'n persoonlijk verhaal wat er achter zit. Als daar gelijk al aan getwijfeld wordt.Cyberpope schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:33:
[...]
Het is aan de ander om de twijfel wat te nemen bij de persoon de twijfelt.
Dus aan de kandidaat om de twijfel weg te nemen bij degene die selecteert.
En aan de selectiecommissie om de twijfel weg te nemen bij de kandidaat.
Het is geen zero-sum game, juist het tegenovergestelde.
Nogmaals bij twijfel twijfel ik niet. Jammer dan.
En is aan de kandidaat om de twijfel bij mij weg te nemen als ik die heb. Dat zal ik doen daar vragen te stellen. Zijn de vragen "te kritisch" naar de zin van de kandidaat. Tja, ben is mijn twijfel wel weg. Dat is 1 ding dat zeker is
Gaat andersom ook op hoor. Als ik twijfel heb bij opdrachtgever of werkgever... is er ook geen twijfel meer.
Je labelt kritische vragen meteen als wantrouwen. Als een werkgever iemand wantrouwt (voor wat voor reden dan ook, onderbuik is belangrijke raadgever) krijgt hij gewoon een afwijzing. Als de werkgever/selectiecommissie zijn wantrouwen bespreekt, dan is het de insteek om dat wantrouwen weg te nemen. Anders maken ze het niet bespreekbaar, maar wijzen ze gewoon af. Simpel.pennywiser schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:38:
[...]
Ik snap jouw perspectief, als (kennelijk) werkgever wel. Maar ik geef aan, als je het verhaal hebt uitgelegd, en er is nog steeds wantrouwen (ik heb kritisch niet genoemd), loop dan gewoon weg, zonde van tijd en energie, helemaal bij zo'n persoonlijk verhaal wat er achter zit. Als daar gelijk al aan getwijfeld wordt.
Ná Scaoll. - Don’t Panic.
[ Voor 31% gewijzigd door Zenix op 18-02-2022 20:09 ]
Da's meer geluk dan wijsheid.Zenix schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:07:
Ik heb ook 4-5 jaar niet kunnen studeren vanwege ziekte, ben uiteindelijk op mijn 29ste afgestudeerd. Niks erover op mijn cv (kleine letters) gezet. Geen enkel probleem als je het kan verklaren, ben aangenomen na mijn eerste sollicitatie.
Kortom gewoon voor gaan en je niet druk maken.
[ Voor 8% gewijzigd door itcrowd op 19-02-2022 23:17 ]
blijkbaar heb je al jaren ervaring als ondernemer. daarvoor heb je geen CV nodig maar een zakelijk instinct. Is er ook een manier denkbaar dat dit niet leidt tot fysieke (over)belasting?Lisa_3 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:50:
[...] Na het middelbaar (18 jaar) ben ik een eigen zaak gestart, waar ik helaas in september 2019 ben mee moeten stoppen owv medische (fysieke) redenen. [...]
:twk
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq