Binnenkort krijg ik een nieuwe auto (BMW iX3) die beide platforms ondersteunt. Bij Android Auto kun je Google Maps navigatie ook in HUD en tussen klokken in zien (en denk ook Waze). Bij Apple Carplay is helaas alleen Apple Maps op alle schermen zichtbaar. En Google Maps alleen op het iDrive scherm, zonder instructies op HUD of tussen de klokken voor je.
Ik heb een iPhone maar ben ook, zoals velen, fervent Google Maps (en flitsmeister) gebruiker. Ik overweeg daarom om een tweedehands Android telefoon voor in de auto aan te schaffen. Weet niet of dit fijn werkt als dit niet je primaire telefoon is.
Wat zijn jullie ervaringen met Apple Maps + Carplay vs Android Auto + Google Maps? Zou het een reden zijn om over te stappen in de auto?
Ik heb een iPhone maar ben ook, zoals velen, fervent Google Maps (en flitsmeister) gebruiker. Ik overweeg daarom om een tweedehands Android telefoon voor in de auto aan te schaffen. Weet niet of dit fijn werkt als dit niet je primaire telefoon is.
Wat zijn jullie ervaringen met Apple Maps + Carplay vs Android Auto + Google Maps? Zou het een reden zijn om over te stappen in de auto?
[ Voor 7% gewijzigd door streetwise op 18-02-2022 08:37 ]