'conveyance' smart-test draaien (zo heet dat toch onder linux, geen idee wat evt de synology/windows tegenhanger is, als ze die hebben), die geeft meteen aan of het nog ok is: moderne drives hebben g-sensors aan boord die meten hoe hard met een disk gesmeten wordt, oa net om bij dit soort fratsen meteen een drive te kunnen terugsturen die toch maar problemen gaat geven binnen heel korte tijd.brambello schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:46:
HDD besteld bij Media Markt, kreeg ik hem zo binnen:
[Afbeelding]
Lijkt me niet heel goed toch dat dat ding tijdens vervoer alle kanten op is gestuiterd?
brambello schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:46:
[Afbeelding]
Lijkt me niet heel goed toch dat dat ding tijdens vervoer alle kanten op is gestuiterd?

Dat denk ik ook, een conveyor smart test is misschien niet gek, maar is ook weer moeite. Nieuwe bestellen is ook moeite. Nu hebben we twee meningen wie helpt me de knoop doorhakken?NaN schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 18:21:
[...]
onmiddelloos terug ermee! Onacceptabel, lijkt mij.
Zou even verder zoeken in het forum. Ik heb vaker zoiets langs zien komen.brambello schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 18:35:
[...]
Dat denk ik ook, een conveyor smart test is misschien niet gek, maar is ook weer moeite. Nieuwe bestellen is ook moeite. Nu hebben we twee meningen wie helpt me de knoop doorhakken?
Nooit meer één HD bij de MediaMarkt via internet bestellen? Gewoon in gebruik nemen en hopen dat hij binnen een maand kapot is, dan die foto opsturen en je geld terug vragen? Van te voren de klantenservice waarschuwen dat je dat van plan bent is ook wel een goeie. In principe kun je ook RMA doen bij de fabrikant, maar dan zit je versneld in een traject van kortere garantie. Mocht hij het toch net langer dan doen dan de garantie periode, tja dan heb je de wetenschap dat hij zo vervoerd is. Voor die paar euro minder die Mediamarkt er voor vroeg, kun je er gewoon voor jezelf een principe kwestie van maken.brambello schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 18:35:
[...]
Dat denk ik ook, een conveyor smart test is misschien niet gek, maar is ook weer moeite. Nieuwe bestellen is ook moeite. Nu hebben we twee meningen wie helpt me de knoop doorhakken?
[Voor 5% gewijzigd door biomass op 17-02-2022 18:56]
Gewoon terug sturen, niet over nadenken. Anders blijf je er over nadenken als hij in de Nas zit.brambello schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:46:
[Afbeelding]
Ik heb ze (heb het hier ooit gepost, werd wegggemod) bij https://www.hardwarewebwinkel.nl/ gehaald.
Helemaal top, die zouden zelf een oorkaan hebben overleefd tijdens het vervoer,
MENTAL REBOOT
Bestel die dingen nooit meer bij mediamarkt idd.
Megekko of alternate zullen die wel goed verpakken toch?
Megekko of alternate zullen die wel goed verpakken toch?
@brambello je vraag heeft niets te maken met Synology dus ik heb het afgesplitst en samen met de reacties in een apart topic binnen het subforum over shopvragen gezet.
Je bent niet de enige, is nog een topic over dit. met advies van fabrikanten hoe te verpakken bij retourneren.brambello schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:46:
[Afbeelding]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als een winkel mij dit op deze manier bezorgd, is de manier waarop ik het terugstuur het laatste waar ik mij zorgen over maak.Hackus schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 22:21:
Je bent niet de enige, is nog een topic over dit. met advies van fabrikanten hoe te verpakken bij retourneren.
Ik mis een beetje het doel van dit topic. Het lijkt nu meer op een rant richting de webwinkel dan dat er een vraag/discussiepunt in staat.
Om die reden gaat dit topic ook op slot.
Om die reden gaat dit topic ook op slot.
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.