Toon posts:

HDD los in doos ontvangen. Accepteren?

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views

• brambello
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-01 14:03
HDD besteld bij Media Markt, kreeg ik hem zo binnen:

Lijkt me niet heel goed toch dat dat ding tijdens vervoer alle kanten op is gestuiterd?

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

brambello schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:46:

[Afbeelding]

Lijkt me niet heel goed toch dat dat ding tijdens vervoer alle kanten op is gestuiterd?
'conveyance' smart-test draaien (zo heet dat toch onder linux, geen idee wat evt de synology/windows tegenhanger is, als ze die hebben), die geeft meteen aan of het nog ok is: moderne drives hebben g-sensors aan boord die meten hoe hard met een disk gesmeten wordt, oa net om bij dit soort fratsen meteen een drive te kunnen terugsturen die toch maar problemen gaat geven binnen heel korte tijd.

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

[Afbeelding]

8)7 onmiddelloos terug ermee! Onacceptabel, lijkt mij.

• brambello
NaN schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 18:21:
[...]

8)7 onmiddelloos terug ermee! Onacceptabel, lijkt mij.
Dat denk ik ook, een conveyor smart test is misschien niet gek, maar is ook weer moeite. Nieuwe bestellen is ook moeite. Nu hebben we twee meningen wie helpt me de knoop doorhakken?

• ericplan
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:04

ericplan

5180 Wp PV

brambello schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 18:35:
[...]

Dat denk ik ook, een conveyor smart test is misschien niet gek, maar is ook weer moeite. Nieuwe bestellen is ook moeite. Nu hebben we twee meningen wie helpt me de knoop doorhakken?
Zou even verder zoeken in het forum. Ik heb vaker zoiets langs zien komen.

A'dam ZonPHP PVOutput

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
brambello schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 18:35:
[...]

Nooit meer één HD bij de MediaMarkt via internet bestellen? Gewoon in gebruik nemen en hopen dat hij binnen een maand kapot is, dan die foto opsturen en je geld terug vragen? Van te voren de klantenservice waarschuwen dat je dat van plan bent is ook wel een goeie. In principe kun je ook RMA doen bij de fabrikant, maar dan zit je versneld in een traject van kortere garantie. Mocht hij het toch net langer dan doen dan de garantie periode, tja dan heb je de wetenschap dat hij zo vervoerd is. Voor die paar euro minder die Mediamarkt er voor vroeg, kun je er gewoon voor jezelf een principe kwestie van maken.

[Voor 5% gewijzigd door biomass op 17-02-2022 18:56]

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:09

[Afbeelding]

Gewoon terug sturen, niet over nadenken. Anders blijf je er over nadenken als hij in de Nas zit.

Ik heb ze (heb het hier ooit gepost, werd wegggemod) bij https://www.hardwarewebwinkel.nl/ gehaald.
Helemaal top, die zouden zelf een oorkaan hebben overleefd tijdens het vervoer,

MENTAL REBOOT

• brambello
Bestel die dingen nooit meer bij mediamarkt idd.
Megekko of alternate zullen die wel goed verpakken toch?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:06

br00ky

Moderator Harde Waren
@brambello je vraag heeft niets te maken met Synology dus ik heb het afgesplitst en samen met de reacties in een apart topic binnen het subforum over shopvragen gezet.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

[Afbeelding]

Je bent niet de enige, is nog een topic over dit. met advies van fabrikanten hoe te verpakken bij retourneren.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hackus schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 22:21:
Je bent niet de enige, is nog een topic over dit. met advies van fabrikanten hoe te verpakken bij retourneren.
Als een winkel mij dit op deze manier bezorgd, is de manier waarop ik het terugstuur het laatste waar ik mij zorgen over maak.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Ik mis een beetje het doel van dit topic. Het lijkt nu meer op een rant richting de webwinkel dan dat er een vraag/discussiepunt in staat.

Om die reden gaat dit topic ook op slot.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee