Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, streamen & video bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maakt niet echt uit, heb de GPU al, zolang alles bij elkaar maar geen bottlenecks veroorzaakt!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Yep, de ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 OC White Edition (vandaag binnen gekomen
), een 970 EVO Plus 500GB (PCIE 3.0) drive, en 2 HDD's als dat past (of ik koop een nieuwe grote waar alles op past (totaal nu is 5TB waarvan 3.5 in gebruik).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dénk 850W PSU voor de toch wel zware GPU, 32GB ram voor video bewerking, de 5900x omdat deze aanzienlijk beter presteert omtrent rendertijden (gezien de reviews), vertical GPU mount. Ik heb alleen geen idee of dit A. een goede is en B. of de videokaart hiervan gaat saggen of niet.
En gezien de RGB best wat bling, dit wordt mijn eerste kast met een glazen paneel!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Corsair 'fanboy', heb corsair keyboard, vind de h150i echt heel nice
en iCue vind ik niet zo storend.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Yep! Witte build, dus zo veel mogelijk witte componenten.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Suggesties omtrent gpu/cpu/ram combo, of de PSU wel voldoet aan het gevraagde wattage + overhead, wat een goede vertical GPU mount bracket is, én of het uit kan al mijn HDD's te vervangen voor SSD's.
Alvast bedankt!
Lijstje:
Gamen, streamen & video bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maakt niet echt uit, heb de GPU al, zolang alles bij elkaar maar geen bottlenecks veroorzaakt!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Yep, de ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 OC White Edition (vandaag binnen gekomen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dénk 850W PSU voor de toch wel zware GPU, 32GB ram voor video bewerking, de 5900x omdat deze aanzienlijk beter presteert omtrent rendertijden (gezien de reviews), vertical GPU mount. Ik heb alleen geen idee of dit A. een goede is en B. of de videokaart hiervan gaat saggen of niet.
En gezien de RGB best wat bling, dit wordt mijn eerste kast met een glazen paneel!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Corsair 'fanboy', heb corsair keyboard, vind de h150i echt heel nice

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Yep! Witte build, dus zo veel mogelijk witte componenten.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Suggesties omtrent gpu/cpu/ram combo, of de PSU wel voldoet aan het gevraagde wattage + overhead, wat een goede vertical GPU mount bracket is, én of het uit kan al mijn HDD's te vervangen voor SSD's.
Alvast bedankt!
Lijstje:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 519,- | € 519,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B550-A Gaming | € 149,- | € 149,- |
1 | Moederborden | NZXT N7 B550 - Wit | € 232,93 | € 232,93 |
1 | Videokaarten | ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 OC met LHR White Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Lian Li PC-O11 Dynamic (Wit) | € 138,- | € 138,- |
1 | Casemodding | Lian Li 011DM-1W Bracket kit | € 39,- | € 39,- |
1 | Waterkoeling | Corsair iCUE H150i Elite Capellix Liquid CPU Cooler Wit | € 169,90 | € 169,90 |
1 | Ventilatoren | Corsair iCUE QL120 RGB PWM Triple Fan Wit with Lighting Node CORE, 120mm | € 104,90 | € 104,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB RT CMN32GX4M4Z3600C18W | € 209,- | € 209,- |
1 | Voedingen | Corsair RM850 (2021) Wit | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 215,90 | € 215,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.897,53 |