Toon posts:

Bekijk wijzigingen van een post.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TweakerCarlo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-01 00:56
Hoe zit hier eigenlijk dit systeem in elkaar?

Betekent dit, dat elke user het kan zien? Ik verander iets. Dat heeft een reden. Word dit definitief aan iedereen gegeven? Dat betekent namelijk Facebook praktijken en dan moet ik het plus abbo opzeggen.
Hier kan ik niet aan mee werken. Denk ik te kort door de bocht? Zo ja waarom dan?

Ik bedoel te zeggen: Iedereen binnen crew/management mag zon verandering zien, maar als:
Dan, waarom moet iedereen dit kunnen zien?
Als alleen ik dit kan zien dan heb ik er nogmaals geen enkel probleem mee.

Dat betekent namelijk dat al mijn typefouten en erger voor eeuwig indexed kunnen worden.
Fouten kan je op lossen en op deze manier niet imho.

Op een forum topic gebeurt dit niet. Dat is zoals het zou moeten lijkt me.

Dank alvast voor de opheldering.

[Voor 12% gewijzigd door TweakerCarlo op 17-02-2022 19:40]

Beste antwoord (via TweakerCarlo op 17-02-2022 19:21)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Klopt, dit is nieuw. Dit hadden we al op het forum, maar nog niet op de FP, en nu dus wel.

Wijzigingen zijn alleen inzichtelijk voor jezelf en crew.

Alle reacties

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ik zie alleen staan dat je je reactie hebt gewijzigd, niet "Bekijk wijzigingen". Heb gekeken hier:

TweakerCarlo in 'downloads: CCleaner 5.90'

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• TweakerCarlo
Gelukkig dan. Heel fijn om te horen. Paniek voor niets dus. Ik hoop dat dit systeem dan zo blijft werken. Het zou echt wel een dingetje zijn als alles publiekelijk is onder je naam. Fouten maak je, die los je op. Maar dat hoeft niet indexed te worden.

[Voor 7% gewijzigd door TweakerCarlo op 17-02-2022 19:10]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Is dit een nieuwe feature?
Even testen.

Hm.... Alleen op de FP dus

[Voor 48% gewijzigd door AW_Bos op 17-02-2022 19:17]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• TweakerCarlo
https://tweakers.net/i/B-fORN9dVR_qdgkNRSx9h6pOzDs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zgah2Zlw1dFaPiPWLVB14Htv.png?f=user_large

Op het forum zie ik het ook niet (van daar al mijn wijzigingen hier). FP wel. Daar heb ik geen problemen mee nu ik weet dat de (not-en-logged-in) tweaker dit niet ziet.
Ik heb geen directe geheimen echter is dit niet de manier om zoiets aan te pakken.

//edit: maar dat gebeurt gelukkig ook niet.

[Voor 8% gewijzigd door TweakerCarlo op 17-02-2022 19:38]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +5Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Klopt, dit is nieuw. Dit hadden we al op het forum, maar nog niet op de FP, en nu dus wel.

Wijzigingen zijn alleen inzichtelijk voor jezelf en crew.

• TweakerCarlo
Dan is mijn vraag officieel beantwoord. Ik heb er in dit geval geen enkel probleem mee. Dank.

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-02 19:23
Ben ik toch een beetje teleurgesteld :) Op basis van de topic titel dacht ik even dat we hier een Facebook-achtige feature zouden krijgen zodat we kunnen zien of mensen hun reacties stiekem inhoudelijk aanpassen :)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:15
RoD schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:19:
Klopt, dit is nieuw. Dit hadden we al op het forum
Oh? Hoe zie ik op het forum dan wat ik heb gewijzigd aan mijn reacties?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• RoD
  • Niet online

RoD

Xander schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:25:
[...]

Oh? Hoe zie ik op het forum dan wat ik heb gewijzigd aan mijn reacties?
Foutje, dat kan alleen crew :) Ik bedoelde meer dat we op de FP zo'n functie niet hadden, maar op het forum kun je inderdaad zelf je wijzigingen niet zien.

• TweakerCarlo
Haha. Ja. Ik snap de feature wel en dit was clickbait gezien de title in dit forum. Excuus;-).
Dikke ellende creeren en daarna -> comment verwijderd.
Echter is het voor de normale mens gewoon vervelend.

[Voor 9% gewijzigd door TweakerCarlo op 17-02-2022 19:31]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

RoD schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:28:
[...]

Foutje, dat kan alleen crew :) Ik bedoelde meer dat we op de FP zo'n functie niet hadden, maar op het forum kun je inderdaad zelf je wijzigingen niet zien.
Als het op de FP kan, dan neem ik aan dat het forum niet achter blijft. ;)

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:44

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Reken er maar niet op. :)

De reden dat op de frontpage de gebruiker ook toegang heeft gekregen tot zijn eigen berichtenhistorie is omdat wij als crew deze historie erg graag in willen kunnen zien en het vervolgens erg eenvoudig was om ook de gebruiker zelf toegang te geven. Op het forum vereist het dat een devver aan oude code gaat zitten, dat kost een hoop extra moeite.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee