Stel je gaat samenwonen en heb in huis een enkele TV. Kun je dan nog iets doen met de Pace mediabox (waar Ziggo van heeft gemeld dat ie maar naar de milieustraat toe moet). Is het mogelijk hier iets van alternatieve firmware op te zetten of deze te gebruiken als tuner bij een computerscherm boven. (Voor het geval er voetbal is maar vriendinlief net die ene film wil kijken..)
Volgens mij is die gekoppeld aan een abonnement.. kan het mis hebben hoor. Wat heb je zelf al gevonden aan mogelijkheden / al geprobeerd?
Makkelijker is om een chromecast ofzo aan een scherpje boven te koppelen en zo te casten. Werkt waarschijnlijk sneller dan op zo`n oude Pace mediabox en staat een stuk cleaner, want je werkt hem zo weg achter jouw computerscherm
Makkelijker is om een chromecast ofzo aan een scherpje boven te koppelen en zo te casten. Werkt waarschijnlijk sneller dan op zo`n oude Pace mediabox en staat een stuk cleaner, want je werkt hem zo weg achter jouw computerscherm
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Hou je er ook rekening mee dat niet elke monitor eigen speakers heeft en/of niet een input heeft voor geluid maar (bijvoorbeeld) alleen over HDMI?
Zou jammer zijn, voetbal zonder geluid.
Zou jammer zijn, voetbal zonder geluid.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof