Wat ga je met je monitor doen?
Voor mijn werk is het erg handig als ik 2 monitoren heb en ik zal veel op locatie gaan werken, zowel binnen als buitenland.
Daarom ben ik mij aan het oriënteren op een portable monitor.
Ik heb een 14" Dell Latitude 7480 (Core i5-7300U / 8gb ram) met iig een HDMI en usb-c aansluiting om de monitor op aan te sluiten.
Wat is je budget?
rond de €200 / max €250
Ben je van plan je monitor veel mee te nemen?
Ja, daarom lijkt het me handig als het een monitor is zonder ingebouwde accu. Dit scheelt weer gewicht en de accu van m'n laptop is nog erg goed en gaat zo'n 10 uur mee. Daarnaast zal ik op de meeste plekken stroom hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet perse. Specs denk ik aan:
Maar gezien het nog een redelijk niche product is ben ik wat meer op zoek naar echte gebruikerservaringen en tips.
Alvast bedankt!
Voor mijn werk is het erg handig als ik 2 monitoren heb en ik zal veel op locatie gaan werken, zowel binnen als buitenland.
Daarom ben ik mij aan het oriënteren op een portable monitor.
Ik heb een 14" Dell Latitude 7480 (Core i5-7300U / 8gb ram) met iig een HDMI en usb-c aansluiting om de monitor op aan te sluiten.
Wat is je budget?
rond de €200 / max €250
Ben je van plan je monitor veel mee te nemen?
Ja, daarom lijkt het me handig als het een monitor is zonder ingebouwde accu. Dit scheelt weer gewicht en de accu van m'n laptop is nog erg goed en gaat zo'n 10 uur mee. Daarnaast zal ik op de meeste plekken stroom hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet perse. Specs denk ik aan:
- Full HD
- 14 a 15 inch (makkelijk als hij qua grootte in een compacte laptoptas past (de laptop is 331 x 220 x 17.05 mm)
- Zonder accu
- Zonder speakers
- Liefst usb-c
Maar gezien het nog een redelijk niche product is ben ik wat meer op zoek naar echte gebruikerservaringen en tips.
Alvast bedankt!