Elektrische auto met 3 kinderen / 3 stoelen op de achterbank

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edwin144
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-03-2022
Hopelijk zijn er mensen op dit forum die een aantal goede tips hebben of mij op andere gedachten kunnen brengen.

Ik ben op zoek naar een volgende lease auto en rij momenteel in een VW Touran. Niet de meest mooie auto, wel een hele praktische met 3 losse stoelen als achterbank en veel ruimte.

Mijn gezinssituatie is met 3 jonge kinderen, die nu nog alle 3 in een autostoel zitten (en in de Touran bevestigd dmv 3 x Isofix). Ik ben nu op zoek naar een volgende lease auto en dit moet een elektrische auto worden. Ik loop er tegen aan dat alle auto's die ik getest heb geen 3 losse zitplaatsen hebben, maar een achterbank hebben met 2 zitplaatsen en een middenarmsteun, waar eventueel iemand kan zitten. Maar dat past niet in combinatie met autostoelen en het gebruik van Isofix.

De oudste kan binnenkort wel zijn autostoel uit,de middelste kan (zeker gezien de levertijd van een EV) naar een zitverhoger en de jongste zit nog wel even in een autostoel. Voor de ruimte maakt het niet veel uit of je een zitverhoger of autostoel gebruikt, ze zijn grofweg even breed. Ik moet dus 2 stoelen/zitverhoger op de achterbank kwijt kunnen.

Momenteel heb ik in de Touran de 3 autostoelen bevestigd op de 3 Isofix punten op de 3 losse stoelen. Ik zoek een EV die ook de ruimte heeft voor 3 stoelen, of voor 2 stoelen/zitverhogers met ruimte voor een kind er naast/tussen. Het liefste zou ik ook willen dat een volwassen persoon ook eens achterin kan plaatsnemen (als bv één vd kinderen voorin zit). Ik zoek 'simpelweg' een EV die ook 3 losse stoelen heeft, of in ieder geval de ruimte voor 3 kinderen. Ik heb in meerdere auto's getest en als ik de autostoel/zitverhoger met Isofix vast maak (alle geteste auto's hebben 2 Isofix punten), dan hou ik grofweg een centimeter of 40 in het midden over. En dat is veel te krap. Ik loop hier dus enorm vast. Ik heb ook wel naar een 7-zitter gekeken, maar dat kost weer ruimte in de kattebak en de beenlengte lijkt mij ook niet ideaal. Los van het feit dat je dan 1 persoon achterin hebt "weggestopt".

Wie heeft een goed idee?

De geteste auto's:
- Skoda Enyag
- Audi Q4 E-tron
- Audi E-tron
- VW ID4
- Tesla Model Y
- BMW iX3
- Mercedes EQB

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:27
Multimac? Niet goedkoop maar wellicht een oplossing.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ljsquare
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-05 09:04
Uit mijn hoofd kan je met de Tesla Model X met meerdere op de achterbank of zelfs nog een extra achterbank er bij.

Laurens-Jan Merkx

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Wist je dat je een kind van boven de 3 en onder de 1.35m zonder zitje mag vervoeren wanneer er al twee kinderstoelen in de auto zitten en er geen plek is voor een derde zitje?

https://www.veiligheid.nl...egelgeving/uitzonderingen

Hier ook de link van de overheid zelf, die naar bovenstaande website verwijzen.

Even aan jou om te bepalen of je dat ook echt zou willen, maar er is hier dus een officiële uitzondering op de regel in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:41

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

GloriX schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:17:
Wist je dat je een kind van boven de 3 en onder de 1.35m zonder zitje mag vervoeren wanneer er al twee kinderstoelen in de auto zitten en er geen plek is voor een derde zitje?

Even aan jou om te bepalen of je dat ook echt zou willen, maar er is hier dus een officiële uitzondering op de regel in Nederland.
Dat, en als er twee volledige zitjes links en rechts zijn zie ik ook het risico niet, je kan geen kant op. Ik heb wel drie volledige driepunts gordels, dus geen heupgordel in het midden.

• OneLeggedIdiot
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 10-04-2024
Even googlen heeft me naar een Engelse website geleid. Zij hebben getest welke wagen het meest interessant is als gezin. Uit dat onderzoek is de Enyaq als meest interessante gekomen. Voor drie losse zetels moet je eens kijken bij de Citroën e-Berlingo. Maar dan moet je je wel tevreden stellen met een WLTP-actieradius van 285km.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-05 08:18
HTT-Thalan schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:21:
[...]

Dat, en als er twee volledige zitjes links en rechts zijn zie ik ook het risico niet, je kan geen kant op. Ik heb wel drie volledige driepunts gordels, dus geen heupgordel in het midden.
Alle nieuwe wagens hebben achterin 3 3-puntsgordels.
Ik heb ook 3 kinderen en ken het probleem maar al te goed. Gelukkig zijn die van ons al wat ouder nu en passen die wel in een 4+1 config (4 zitplaatsen en het smalle middenarmstuk).
Bij ons zit er nog 1 op een stoelverhoger, alsnwe echt ver reizen zetten we de middelste ook op een verhoger, ookal hoeft dat nietmeer.
3 magere kinderen hebben helpt wel in dat geval.

Maar over 4-5 jaar als ik weer moet kiezen zijn er 2 tieners en dan is een 4+1 auto wss weer te smal. En ik weiger met zo een lelijke multivan te rijden.

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:14
Tsja, veel breder dan een E-tron of een Tesla Model X ga je ze echt niet vinden.
Ik heb zelf ook mijn 3 kinderen achterin mijn E-tron waarvan 1 in een kinderzit met ISO-fix, 1 in een Maxi Cosi met ISO-fix en de oudste in het midden en die zit er riant bij kan ik je verklappen als ik dat vergelijk met mijn situatie vroeger. Wij zaten met zijn 3-en achterin een 3-deurs Opel Kadett :+ .

De E-tron en model X hebben geen middentunnel dus gewoon de volle beenruimte tov vroeger waarin de middelste wijdbeens moest zitten en met zijn benen dus bij de benen van de ander.
En inderdaad gewoon allemaal 3punts gordels.

[ Voor 21% gewijzigd door GeeMoney op 17-02-2022 08:37 ]

• Moerk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:11
Hier geen ervaring met specifiek elektrische auto's maar wel met het vervoeren van 3 kinderen (2,3 en 6 jaar) in een BMW 2 Gran Tourer.

Gebruik zover het kan niet de isofix van de stoeltjes maar zet ze vast met de gordel. Hierdoor heb je meer ruimte om te schuiven met de stoelen zodat je beter gebruik kan maken van de breedte van de achterbank.

Daarnaast hebben wij dit stoeltje in gebruik voor ons oudste kind die daarmee in het midden plaats neemt. Echt een aanrader wat mij betreft omdat het een heel smal stoeltje is (technisch een zitverhoger met rugleuning).

Met deze tips zou elke auto in je lijstje mogelijk moeten zijn :) .

bla-di-bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin144
Inspired schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:11:
Multimac? Niet goedkoop maar wellicht een oplossing.
Helaas, geen optie, want de oudste gaat er binnenkort uit en de middelste volstaat met een verhoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin144
ljsquare schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:13:
Uit mijn hoofd kan je met de Tesla Model X met meerdere op de achterbank of zelfs nog een extra achterbank er bij.
Ik zat zelf te denken aan max 70/75K, model X is helaas een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin144
GloriX schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:17:

Dat wist ik, maar is naar mijn idee niet meer relevant, aangezien de oudste er al uit gaat en de middelste volstaat met een zitverhoger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edwin144
OneLeggedIdiot schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 07:34:
Even googlen heeft me naar een Engelse website geleid. Zij hebben getest welke wagen het meest interessant is als gezin. Uit dat onderzoek is de Enyaq als meest interessante gekomen. Voor drie losse zetels moet je eens kijken bij de Citroën e-Berlingo. Maar dan moet je je wel tevreden stellen met een WLTP-actieradius van 285km.
Bedankt, ik pas eerlijk gezegd ervoor om met een busje te gaan rijden. Het oog wil ook wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin144
GeeMoney schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:26:
Tsja, veel breder dan een E-tron of een Tesla Model X ga je ze echt niet vinden.
Ik heb zelf ook mijn 3 kinderen achterin mijn E-tron waarvan 1 in een kinderzit met ISO-fix, 1 in een Maxi Cosi met ISO-fix en de oudste in het midden en die zit er riant bij kan ik je verklappen als ik dat vergelijk met mijn situatie vroeger. Wij zaten met zijn 3-en achterin een 3-deurs Opel Kadett :+ .

De E-tron en model X hebben geen middentunnel dus gewoon de volle beenruimte tov vroeger waarin de middelste wijdbeens moest zitten en met zijn benen dus bij de benen van de ander.
En inderdaad gewoon allemaal 3punts gordels.
Klinkt vergelijkbaar. Zou je eens een foto kunnen maken? Hoeveel cm hou je over tussen beide stoelen/maxi-cosi's waar de middelste moet zitten? En heb jij de gewone E-tron of de Q4 E-tron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin144
Moerk schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:32:
Hier geen ervaring met specifiek elektrische auto's maar wel met het vervoeren van 3 kinderen (2,3 en 6 jaar) in een BMW 2 Gran Tourer.

Gebruik zover het kan niet de isofix van de stoeltjes maar zet ze vast met de gordel. Hierdoor heb je meer ruimte om te schuiven met de stoelen zodat je beter gebruik kan maken van de breedte van de achterbank.

Daarnaast hebben wij dit stoeltje in gebruik voor ons oudste kind die daarmee in het midden plaats neemt. Echt een aanrader wat mij betreft omdat het een heel smal stoeltje is (technisch een zitverhoger met rugleuning).

Met deze tips zou elke auto in je lijstje mogelijk moeten zijn :) .
Helder. Je moet dan wel een redelijk vlakke achterbank hebben wil je kunnen schuiven. De meeste auto's hebben een voorgevormde zitting en dan staat je autostoel scheef als je deze meer naar de deur plaatst. Maar die autostoel is idd een stukje smaller dan de versie die ik heb!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OneLeggedIdiot
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 10-04-2024
edwin144 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 00:11:
[...]

Bedankt, ik pas eerlijk gezegd ervoor om met een busje te gaan rijden. Het oog wil ook wat :)
Daar kan ik je volledig in volgen. Ik ben ook geen fan van busjes, hoewel het in mijn geval met rolstoel ook gemakkelijker zou zijn. Maar volgens dat onderzoek komt de Enyaq er het meest interessant uit.

Dit is overigens het onderzoek
https://heycar.co.uk/guid...ars-three-child-car-seats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:41

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

@edwin144 Als jij die auto’s getest hebt, dan zou jij ons prima kunnen vertellen welke EV de beste optie in jouw situatie, lijkt mij?

[ Voor 12% gewijzigd door Falcon op 18-02-2022 07:38 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
edwin144 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 00:08:
[...]

Helaas, geen optie, want de oudste gaat er binnenkort uit en de middelste volstaat met een verhoger.
Hou oud zijn de kinderen dan? In de TS heb je het over drie stoelen, later Maxi Cosi en nu zijn ze alweer een stuk ouder als er helemaal geen stoel/verhoger nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin144
Falcon schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 07:37:
@edwin144 Als jij die auto’s getest hebt, dan zou jij ons prima kunnen vertellen welke EV de beste optie in jouw situatie, lijkt mij?
Die heb ik dus nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin144
Inspired schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 07:41:
[...]

Hou oud zijn de kinderen dan? In de TS heb je het over drie stoelen, later Maxi Cosi en nu zijn ze alweer een stuk ouder als er helemaal geen stoel/verhoger nodig is.
8, 6 en 4. Nu nog alle 3 in een autostoel. De oudste zit tegen de 1,35 aan, dus die kan er zo goed als uit. De middelste nog niet, al hangt dat ook af van een eventuele levertijd van de volgende auto. Tegen die tijd volstaat een zitverhoger of wellicht is hij dan ook al bijna 1,35. De jongste zit nog wel een tijd in de stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
edwin144 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 19:58:
[...]

8, 6 en 4. Nu nog alle 3 in een autostoel. De oudste zit tegen de 1,35 aan, dus die kan er zo goed als uit. De middelste nog niet, al hangt dat ook af van een eventuele levertijd van de volgende auto. Tegen die tijd volstaat een zitverhoger of wellicht is hij dan ook al bijna 1,35. De jongste zit nog wel een tijd in de stoel.
Veel van je opties zitten op 6-12 maand levertijd denk ik tegenwoordig. Dus oudeste zal er dan idd wel uitkunnen. Twee smalle stoelen is dan voldoende toch?

Bijvoorbeeld de BeSafe iZi Flex. Hiervan zouden er zelfs drie in de meeste auto’s moeten passen.

[ Voor 4% gewijzigd door Inspired op 20-02-2022 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

edwin144 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 19:56:
[...]

Die heb ik dus nog niet kunnen vinden.
1. Waarom voldeden ze niet? Even per model, is ook wel nuttig voor ons
2. Zijn deze EV’s ook niet voldoende als je rekening houdt met dat er dus 1 kind uit zijn autostoeltje kan.
3. Er zijn modellen met een 3e zitrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Falcon schreef op zondag 20 februari 2022 @ 20:14:
[...]

1. Waarom voldeden ze niet? Even per model, is ook wel nuttig voor ons
2. Zijn deze EV’s ook niet voldoende als je rekening houdt met dat er dus 1 kind uit zijn autostoeltje kan.
3. Er zijn modellen met een 3e zitrij.
Als je dan toch op de vragen stellen modus zit: Welke modellen hebben dan een 3e zitrij buiten de Model X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Sander schreef op zondag 20 februari 2022 @ 20:16:
[...]

Als je dan toch op de vragen stellen modus zit: Welke modellen hebben dan een 3e zitrij buiten de Model X?
Daar zijn andere websites voor beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Falcon schreef op zondag 20 februari 2022 @ 20:22:
[...]

Daar zijn andere websites voor beschikbaar.
Ja oke, maar dan zijn er dus geen opties anders dan TS al heeft aangedragen, hij wil namelijk geen busje (dat zijn nagenoeg alle modellen) en heeft de Model X, Y en Merc EQB al in zijn lijstje staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Sander schreef op zondag 20 februari 2022 @ 20:35:
[...]

Ja oke, maar dan zijn er dus geen opties anders dan TS al heeft aangedragen, hij wil namelijk geen busje (dat zijn nagenoeg alle modellen) en heeft de Model X, Y en Merc EQB al in zijn lijstje staan...
Autoweek geeft dus constant een antwoord op de vraag van TS.

Conclusie: TS moet zijn eisen bijstellen of z’n budget bijstellen (model x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:46

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En wat als je de eis van EV los laat? Bedoel, die rij je nu ook niet.
En wil je er ook mee op vakantie? Kan me ook voorstellen dat je bijvoorbeeld een Enyaq met 3e zitrij neemt, die is wegklapbaar. Die auto rij je nog steeds als er twee kids uit het stoeltje kun en en dan kan die 3e zitrij permanent plat. Ga je op vakantie, huur je een lompe station of neem je een dakbak voor zolang nodig is.

Of gewoon een brandstof auto, dan heb je meer keuze.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
The Eagle schreef op zondag 20 februari 2022 @ 21:16:
En wat als je de eis van EV los laat? Bedoel, die rij je nu ook niet.
En wil je er ook mee op vakantie? Kan me ook voorstellen dat je bijvoorbeeld een Enyaq met 3e zitrij neemt, die is wegklapbaar. Die auto rij je nog steeds als er twee kids uit het stoeltje kun en en dan kan die 3e zitrij permanent plat. Ga je op vakantie, huur je een lompe station of neem je een dakbak voor zolang nodig is.

Of gewoon een brandstof auto, dan heb je meer keuze.
ENyaq met derde zitrij? Heb ik wat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Sander schreef op zondag 20 februari 2022 @ 21:20:
[...]

Die is er ook niet.

@edwin144 Misschien nog een oplossing voor de EV’s die niet goed genoeg zijn: https://www.multimac.com/home

Wel even checken bij de autoverzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:19
The Eagle schreef op zondag 20 februari 2022 @ 21:16:
En wat als je de eis van EV los laat?
Lastig als dat een eis van de werkgever is. ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
edwin144 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 19:58:
[...]

Ik heb er 2 onder de 1m35 (die zijn rond de 1m20-1m25) en eentje van 1m45.
Nu zitten die in een Arteon en heb een iX3 in bestelling staan, daar gaan ze ook makkelijk in. We werken met 2 zitverhogers trouwens, geen kinderstoelen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Sander schreef op zondag 20 februari 2022 @ 21:20:
[...]

Excuus, ik haal de Enyaq en Kodiaq door elkaar. Die laatste is er wel met derde zitrij.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukker87
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 06-05 12:40
Wacht een paar weken dan gaat de VW ID BuZz live. Ja, ik weet. Je wilt geen busje. Maar met alle respect, je rijdt nu een Touran.

Je wilt de praktische huisvrouw die alles kan en er uitziet als Doutzen Kroes. Binnen je budget.

Ik laat het denken verder aan jou over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Xander schreef op zondag 20 februari 2022 @ 21:29:
[...]

Lastig als dat een eis van de werkgever is. ;)
Dat lees ik nergens? Ik lees alleen "moet een EV worden" in de startpost, niet van wie dat dan moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 12:01
Touran een jaar verlengen en volgend jaar weer eens kijken wat er op de markt komt ?
Eerste EV stations komen nu (megane; Astra) is kwestie van tijd Tot het segment groter aan de beurt is ?

Ik las ook EV verkocht, PHEV zeker geen optie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin144
EV is idd een vereiste vanuit mijn werkgever. Hybride is niet (meer) mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

edwin144 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 21:36:
EV is idd een vereiste vanuit mijn werkgever. Hybride is niet (meer) mogelijk.
Hartstikke mooi. Dan kun je dus bij de werkgever ook neerleggen dat als ze een dergelijke eis hebben, ze ook een werkbare optie moeten bieden. Of mee moeten willen denken aan een afwijking van beleid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
EQB is nu met een goedkopere 250 versie gekomen met optie tot een 3de zitrij

[ Voor 3% gewijzigd door wd200 op 26-02-2022 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
wd200 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 00:22:
EQB is nu met een goedkopere 250 versie gekomen met optie tot een 3de zitrij
Die 3de zitrij is echt om te lachen, de EQB is daar veel te klein voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Engineer Stewie schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 06:02:
[...]

Die 3de zitrij is echt om te lachen, de EQB is daar veel te klein voor.
Waarom ?
Zit er een moppenboek in ?

[ Voor 6% gewijzigd door wd200 op 26-02-2022 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
wd200 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 10:45:
[...]

Waarom ?
Zit er een moppenboek in ?
Omdat je er bijna niet in geraakt door de krappe ruimte en er bijna geen beenruimte is.
Je moet nog wel altijd de gordel gaan vastklikken en controleren bij een kind. En dat is echt de hel gewoon.

Blijf erbij, een EQB is te klein voor de 3de rij, als 5-zitter is die wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Model S is net boven budget maar wel een stuk ruimer achterin. En een stuk betere EV dan vele anderen in het rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Het antwoord op de vraag blijft denk ik
ID5 / Enyaq /EQB waarbij de skoda het ruimst oogt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:31
The Eagle schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 22:09:
[...]

Hartstikke mooi. Dan kun je dus bij de werkgever ook neerleggen dat als ze een dergelijke eis hebben, ze ook een werkbare optie moeten bieden. Of mee moeten willen denken aan een afwijking van beleid :)
Hij hoeft z'n kinderen toch niet mee te nemen naar zn werk?

Verder: #subscribe, die Toyota is bijna iets, maar eigenlijk niet...

In mijn eigen zoektocht merk ik dat een Leaf te krap is voor drie achterin. De MX30 lijkt relatief ruim achterin maar heeft een mini-accu.

[ Voor 21% gewijzigd door S0epkip op 27-03-2022 19:21 ]

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Benieuwd wat de TS nu gekozen heeft.
Ikzelf heb met 3 kinderen de iX3 gekozen, maar daarvan zit er maar 1 op een zitverhoger. Met 6,9 en 10 jaar kan ik daar wel 4 jaar mee uit te voeten.
Ze moeten daar nu niet vaak/lang in.

Maar voor 3 stoelen is een iX3 veel te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:18
@edwin144 Zou je willen delen wat de keuze uiteindelijk is geworden? Wellicht interessant voor anderen die in hetzelfde schuitje zitten.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:10
Zoveel reacties en nog niemand die de Kia EV9 heeft genoemd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twardt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-05 13:36
Pierz schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:35:
Zoveel reacties en nog niemand die de Kia EV9 heeft genoemd?
Die was 3 jaar geleden nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:10
Twardt schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:43:
[...]

Die was 3 jaar geleden nog niet beschikbaar.
Goed punt! _O-
Pagina: 1