Toon posts:

Mxstream voor 6 maanden

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Yo.. ik wil graag asdl nemen omdat dat de enige optie is voor mij om breedband te nemem in mijn buurt (amsterdam) ik woon in de enige wijk waar geen chello beschikbaar is. Maar ik heb een probleempje. Over een halfjaar ofzo ga ik op stage en heb dus voor 6 maanden niks aan die aansluiting. Dit betekend dat ik dus 6 maanden abonnement moet betalen. Weet iemand hier of er ook een provider is die een contract voor een halfjaar heeft of eentje die de optie heeft om het tijdelijk op te zeggen.

Als iemand hier een goede oplossing voor heeft hoor ik het graag!!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Kan ik kort over zijn: Die is er niet!!

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-03 21:57

Psychoot

1337n00b^

uhmz als dat de enigste provider in je buurt is niet neej, dan heb je er dan toch niks aan denk ik zo.

• achappey

achappey

...

Welke wijk kan dan geen Chello krijgen als ik vragen mag??

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

Topicstarter
Amsterdam zuid (rivierenbuurt gedeeltelijk niet) :( :(

• achappey

achappey

...

Op donderdag 23 augustus 2001 20:23 schreef Nld.DarIPP het volgende:
Amsterdam zuid (rivierenbuurt gedeeltelijk niet) :( :(
Dat is flink kut.

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kan idd niet
Alle contracten zijn minimaal voor een jaar

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:55
als je eens praat met die providers moet er wel iets te regelen zijn je moet natuurlijk wel met een goede smoes komen en netjes blijven anders denken ze gelijk mzzls

Verwijderd

Is er geen mogelijkheid om toch gewoon een abbo te nemen, en deze op te zeggen als je weer gaat verhuizen? Volgens mij zit zo'n soort reden meestal wel in een contract ingebouwd.

• achappey

achappey

...

Op donderdag 23 augustus 2001 21:26 schreef Basp het volgende:
Is er geen mogelijkheid om toch gewoon een abbo te nemen, en deze op te zeggen als je weer gaat verhuizen? Volgens mij zit zo'n soort reden meestal wel in een contract ingebouwd.
Nee, dan moet je gewoon doorbetalen...

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op donderdag 23 augustus 2001 12:16 schreef Nld.DarIPP het volgende:
Yo.. ik wil graag asdl nemen omdat dat de enige optie is voor mij om breedband te nemem in mijn buurt (amsterdam) ik woon in de enige wijk waar geen chello beschikbaar is. Maar ik heb een probleempje. Over een halfjaar ofzo ga ik op stage en heb dus voor 6 maanden niks aan die aansluiting. Dit betekend dat ik dus 6 maanden abonnement moet betalen. Weet iemand hier of er ook een provider is die een contract voor een halfjaar heeft of eentje die de optie heeft om het tijdelijk op te zeggen.

Als iemand hier een goede oplossing voor heeft hoor ik het graag!!
Je neemt gewoon een abbo bij een "MxStream"
Je betaald dus per maand/kwartaal en zegt gewoon 5de maand of 1ste kwartaal al op en hoef je niet meer verder te betalen.. sim-pel :)

Defunctus Deo Juvente

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Nee zo simpel is het niet; je contract met de KPN sluit je af voor minimaal een jaar (staat in de voorwaarden). Wat wel kan is na 5 maanden je provider opzeggen; je hebt dan nog wel je abbo bij KPN, maar niet meer bij je provider, ofwel je betaald nog 'maar' fl 50,-

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Pagina: 1