HENG HENG
@Spacecowboy
Heb hieronder even een compilatie screenshots met mijn vensters, misschien kunnen jullie daar iets uit halen?
@Skwydor
Heb ook even een tele2 speedtest gedaan, zie ook compilatie screenshots.
Ja, maar NordVPN + Eset run ik ook op mijn andere computer in een ander huis, op dezelfde versie van windows en daar werkt wel de volle verbinding.
Ook op mijn macbook staan Nordvpn + Antivirus en die trekt via WiFi ook gewoon op dezelfde router de volle lading.
@Dartlink
Het is een zeer nieuwe kwaliteit CAT6 kabel van denk max 30-40 meter.
Kan zijn dat die wat verlies maakt waardoor ik niet de volle 1 Gb/s trek maar ik ben al lang blij met mijn 500-700 Mb/s, prima.
Maar dan moet mijn browser wel dat er uit trekken ipv doen alsof ik op een 100 Mb/s verbinding zit.
Heb hieronder even een compilatie screenshots met mijn vensters, misschien kunnen jullie daar iets uit halen?
@Skwydor
Heb ook even een tele2 speedtest gedaan, zie ook compilatie screenshots.
Ja, maar NordVPN + Eset run ik ook op mijn andere computer in een ander huis, op dezelfde versie van windows en daar werkt wel de volle verbinding.
Ook op mijn macbook staan Nordvpn + Antivirus en die trekt via WiFi ook gewoon op dezelfde router de volle lading.
@Dartlink
Het is een zeer nieuwe kwaliteit CAT6 kabel van denk max 30-40 meter.
Kan zijn dat die wat verlies maakt waardoor ik niet de volle 1 Gb/s trek maar ik ben al lang blij met mijn 500-700 Mb/s, prima.
Maar dan moet mijn browser wel dat er uit trekken ipv doen alsof ik op een 100 Mb/s verbinding zit.
![]() | ![]() |
Ook dropbox blijft op dat opvallende zelfde lage snelheid syncen.
Pagina: 1
/f/image/DiIIU0BJnb6wm6nggLh0lENf.png?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/oWZLla4TqiHDUody32XnS9fP.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/EkT2TqManpkRCwTwG64UbZbO.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/xDnLq78UtIDe2wZzy8ipw3bN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eKlJoxZyiahvxHPmn0loYvfV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YXjlR680IOtNYzuSqzZxUZuA.jpg?f=fotoalbum_large)