ik heb een mede8er 500x. en de harde schijf kan ik wel afspt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjoeter
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 24-02-2022
Mijn vraag ik heb een mede8er 500x
ik heb hem twee jaar . niet kunnen gebruiken omdat ik om gezondheids reden een heel eind van huis was. nu probeerde ik hem laatst. en met de HDMI speelde hij 5 min een stukje film af van een externe hdd via usb. toen viel het beeld weg. elke keer als ik hem opnieuw aansluit komt even de 8 in beeld en dan niks meer. via de AV kabel werkt ie wel maar dan kan hij de hdd niet vinden klik ik op usb dan valt hij op terug. ook heb ik hem op het internet aangesloten maar daar krijg ik hem ook niet te zien. ben ermee naar een tv winkel geweest en die zegt volgens hem moet er een nieuwe update op. maar hoe doe je dat als je hem niet kan vinden. heb met mijn broer, die is beter met de pc als ik. wel met het ip adres hem kunnen vinden. maar dan komen we ook niet verder. ook heb ik een mail gestuurd naar mede8er maar komt geen antwoord helaas. heeft er iemand A.U.B. een oplossing voor dit probleem.
bij voorbaat dank.

dan lees ik ook alleen maar update voor een 500x 2 of werkt die ook ?

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-05 20:23
Dat je geen mail terugkrijgt is omdat de firma geen producten meer maakt.
Ik zou het ding in de kliko gooien en kijken voor iets nieuws,en een kapot apparaat krijg je ook met een firmware update niet aan de praat....

• pjoeter
dus eenmed 1000x3 kopen is ook geen optie. dat kan hier in Brazilie nog wel daar woon ik al enkele jaren?
en wat zou je me anders aanbevelen heel hartelijk bedankt voor je antwoord

• pjoeter
Beste Theodor,
war voor mij fijn werkte was dat ik de mede8er aan de tv met HDMI verbond en er dan een externe usb HDD aanhing en zo een goed overzicht had van mijn films. dus zoiets zoek ik weer. dank je nogmaals

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:49

bonzz.netninja

Niente baffi

Theodor schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:11:
Dat je geen mail terugkrijgt is omdat de firma geen producten meer maakt.
Ik zou het ding in de kliko gooien naar een inzamelpunt voor elektronica brengen, en kijken voor iets nieuws,en een kapot apparaat krijg je ook met een firmware update niet aan de praat....

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 19:16
Kijk eens naar deze: https://www.nvidia.com/nl-nl/shield/
Zelf gebruik ik de Shield pro dat ding speelt alles af vanaf mijn usb HD.

• pjoeter
rvrbtcpt, hartelijk bedankt voor je antwoord ik ga kijken

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 20:56

kevin33

Welkom in Utopia.

Je zou misschien ook kunnen kijken naar een Rapsberry Pi met Kodi.
Of een Fire TV stick.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik moet eerlijk zeggen dat ik van de openingspost van het topic weinig kan maken. Mijn advies zou om te beginnen zijn om die nog eens na te lezen en te herschrijven. Er is geen touw aan vast te knopen momenteel.

Vanuit dit topic heb je al vernomen dat de fabrikant ter ziele is. De speler is oud. Steek daar dus geen energie in.

Wat je wil bereiken; zoals je later aangeeft: een overzicht van je films, dat doet zo’n beetje alles wat je kan kopen. Een Nvidia Shield TV is dan een van de betere modellen. Maar je kan ook verschillende sticks kopen. Of iets met een Raspberry Pi gaan doen. Opties genoeg dus.
Pagina: 1