[bol.com]Bestelling ontvangen en annuleren?

Pagina: 1
Acties:
  • 7.995 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 22233

Topicstarter
Ik kreeg net een boek binnen van Bol.com dat eigenlijk helemaal niet bevalt en ook de verkeerde info bevat :(

Kan ik die zomaar terugsturen of hoe zit dat? Iemand ervaring hiermee?

Anoniem: 6921

*zucht* ban hem gewoon, dan moet die maar zijn ogen opdoen

Topicstarter
Ja sorry, ik was zo pissed over dat boek dat ik maar meteen in mijn keyboard ben geklommen, ga wel ff zoeken dan!

Topicstarter
Op donderdag 23 augustus 2001 12:24 schreef sjorsie het volgende:
*zucht* ban hem gewoon, dan moet die maar zijn ogen opdoen
en bedankt... :(

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op donderdag 23 augustus 2001 12:25 schreef bokkel het volgende:
Ja sorry, ik was zo pissed over dat boek dat ik maar meteen in mijn keyboard ben geklommen, ga wel ff zoeken dan!
<NOGMAALS ZUCHT> Je hoeft niet te zoeken, ik heb je de link al gegeven. |:( </NOGMAALS ZUCHT>

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Topicstarter
Ja ik dacht dat het de link was na de befaamde GOT search zoals hiet wel vaker wordt gedaan.

Zucht, kreun, voor de rest gaat het wel goed?

Trouwens die link die je me gaf geeft geen antwoord op mijn vraag: *zucht*

Ik heb nl wel ontvangen wat ik besteld heb, toch wil ik het niet omdat ik het boek nu heb mogen doorbladeren en het is absoluut niet waar ik na opzoek was _zucht_

Dus hoe werkt het dan, mag je die zomaar terugsturen etc. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Op donderdag 23 augustus 2001 12:30 schreef bokkel het volgende:
Zucht, kreun, voor de rest gaat het wel goed?
NEE! :(
Trouwens die link die je me gaf geeft geen antwoord op mijn vraag: *zucht*

Ik heb nl wel ontvangen wat ik besteld heb, toch wil ik het niet omdat ik het boek nu heb mogen doorbladeren en het is absoluut niet waar ik na opzoek was _zucht_
Retouren

Wanneer er naar uw mening iets niet in orde is met uw bestelling of u heeft een verkeerd artikel ontvangen, dan kunt u het artikel, vergezeld van een schriftelijke motivering, binnen 15 dagen in originele en ongeschonden staat (bij gesealde artikelen met ongebroken seal!) retour sturen. Volgt u alstublieft de instructies op van het BOL klantenservice garantieformulier dat bij de ontvangen bestelling is ingesloten. Zie ook artikel 7 van de Algemene Verkoopvoorwaarden. Ook kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@bol.com

Indien u het artikel retour wenst te sturen, kan dat naar het volgende adres:

BOL klantenservice
Postbus 10004
5140 DA Waalwijk
Wat wil je nou? Dat we ook de schriftelijke motivatie nog voor je gaan schrijven?!? :?
Dus hoe werkt het dan, mag je die zomaar terugsturen etc. Iemand hier ervaring mee?
LaMa! Ai rest mijn kees wel weer... |:(

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Topicstarter
Hey bedankt man, kan je idd misschien de brief voor mij schrijven, jij bent er denk ik een stuk beter in!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heren, dim eens een beetje svp.

Het probleem is opgelost, er is niet gezocht waar dat wel had moeten gebeuren, bokkel dus gewoon voortaan beter lezen.

Het wachten is nu op een slotje. Zo op elkaar gaan zitten fitten heeft totaal geen zin, zeg dan gewoon niets.

Topicstarter
Dat laatste was niet heel erg fitterig bedoelt, als ik heel eerlijk ben vind ik het wel tof dat pven eigenlijk toch de moeite heeft genomen om al die info te posten!

edit:
typo weggehaald

• pven
  • Niet online
Communiceren is zo dicht mogelijk langs elkaar heen lullen.
:)

Topicstarter
:) en nou nog mijn geld terug :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 23 augustus 2001 12:39 schreef bokkel het volgende:
Dat laatste was niet heel erg fitterig bedoelt, als ik heel eerlijk ben vind ik het wel tof dat pven eigenlijk toch de moeite heeft genomen om al die info te posten!

edit:
typo weggehaald
En ik denk dat het terecht is dat pven lichtelijk geirriteerd is, als je een eerste keer niet goed zoekt, hij je een rechtstreekse link geeft waar je de info kan vinden, en je dan wéér niet goed leest/zoekt.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:27

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dus omdat je het boek niet goed vindt stuur je het terug? Ben benieuwd of ze daar intrappen to be honest.

OH, Sjorsie, doe even normaal ja. Zelfs als iemand iets minder handig aanpakt hoef je hem nog niet meteen aan te dragen voor een banlijst. Relax 8-)

Topicstarter
Op donderdag 23 augustus 2001 12:41 schreef IceStorm het volgende:
Dus omdat je het boek niet goed vindt stuur je het terug? Ben benieuwd of ze daar intrappen to be honest.
Dat is nou precies de spijker op de kop slaan, dit vroeg ik mij namelijk ook af! Misschien heb ik het een beetje slecht geformuleerd.

Kan je een boek terugsturen omdat je het gewoon slecht vindt? Het is niet wat ik ervan had verwacht etc etc Kan dat?

Valt dit dan onder 'niet in orde vinden'?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:27

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat voor boek is het dan? Ik denk niet dat Bol.com boeken terug neemt omdat JIJ het niet leuk vind. Hooguit als het boek niet doet wat het belooft in de omschrijving oid kan ik het me voorstellen.
Maar uh, just try it.. Niet geschoten is altijd mis :D

Topicstarter
Snel leren werken met PHP en MySQL

Gaat veel meer over de server kant opzetten en beveiligen en een emailsysteem opzetten etc. :(

Behandelt ook PHP3, versie 4 kent ie niet, terwijl het boek uit 2001 stamt :?

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 01:35
Op donderdag 23 augustus 2001 12:49 schreef bokkel het volgende:
Snel leren werken met PHP en MySQL

Gaat veel meer over de server kant opzetten en beveiligen en een emailsysteem opzetten etc. :(

Behandelt ook PHP3, versie 4 kent ie niet, terwijl het boek uit 2001 stamt :?
Goede reden, moet wel te retourneren zijn.

In het geval van een roman was het anders geweest, maar dit is een belangrijk boek waar je niet zonder kan en als ie niet goed is heb je er niks aan, dus retourneren.

Topicstarter
Okay allemaal bedankt, ik laat jullie weten hoe dit afloopt!

Topicstarter
Ik heb even gebeld met de klantenservice, ik kan het boek idd gewoon terugsturen, verzendkosten zijn voor mijn rekening want zij hebben geen fout gemaakt!

Eind goed, al goed zou ik maar zeggen!

• pven
  • Niet online
Op donderdag 23 augustus 2001 15:29 schreef bokkel het volgende:
Ik heb even gebeld met de klantenservice, ik kan het boek idd gewoon terugsturen, verzendkosten zijn voor mijn rekening want zij hebben geen fout gemaakt!

Eind goed, al goed zou ik maar zeggen!
Dat valt niet tegen van bol!

Ik heb niet zo veel geluk met bol... (zie [topic=210069/1/50] )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 01:54

PcDealer

HP ftw \o/

Bokkel:
Ik wil graag weten of je het boek betaald hebt en wat er mis was met het boek. Ik zie geen e-mail of UIN van je...

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
ik werk volgende week bij bol.com :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:25
nooit problemen met bol.com, als er iets is stuur ik het terug naar hun antwoordnummer. Werkt altijd.
Pagina: 1