gaming laptop gezocht, meer info hieronder

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris DM
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 28-06-2024
budget €2000, eventueel tot €200 hoger,13-15 inch, windows 10/11,full of quad hd scherm, laptop gebruikt voor minecraft, maar liefst ook de mogelijkheid om later ook meer high end games te kunnen spelen, word ook gebruikt om schoolwerk op te doen, mot dus word en smartschool kunnen draaien, maar dat kunnen ze bijna allemaal. liefst Aazerty toetsenbord met touchpad maar qwerty is desnoods ook een optie. Ook gebruikt voor graphische programmas zoals sketchup... moet ook veel meegesleepd kunnen worden dus liefst niet te belastend voor de rug.

[ Voor 94% gewijzigd door Joris DM op 16-02-2022 12:37 . Reden: perongeluk op enter geduwd ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris DM
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 28-06-2024
sorry per ongeluk op enter geduwd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Niet vaak genoeg op enter gedrukt.

Persoonlijk zou ik voor iets simpels voor school werk gaan,
Dus lichtgewicht, goedkoop, niet zo krachtig.

En een semi game laptop voor spellen..

Mocht je school laptop vallen, stuk gegaan, gejat worden dan verlies je niet super veel aan waarde.

[ Voor 41% gewijzigd door jack zomer op 16-02-2022 13:27 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

273 laptops om uit te kiezen :)

Maar, je zegt onder andere (tenminste, dat denk ik) dat je Word (Microsoft??) wil kunnen draaien? En Smartschool? En Sketchup? Volgens mij kan je daar zeer simpel en duidelijk de systemrequirements van opvragen; die filter je dan weer weg/bij in de bovenstaande lijstje.

"High end games" kan je benchmarks van opzoeken op (mobiele) GPU's; even filtertje bijpassen.

Hetzelfde doe je met "moet meegesleept"; geen idee of je de laptop aan een riem meesleept of liever in een rugtas; ook gewicht kan je wegfilteren in het lijstje.

Veel plezier met je aankoop :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof