Wat een onzin

Pagina: 1
Acties:

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 06:46
http://www.tweakers.net/nieuws/18104
mijn post:
"Als je zelf geen muziek produceert heb valt het slechte argument voor de Creative kaart weg:
Je hebt dan de Platinum (kastje) niet nodig, maar je hebt wel de kwaliteit van de kaart die als eerste uit de test komt!

ps. de versie zonder dat kastje kost maar 162 gulden in de pricewatch en de platinum (met kastje) 509 piek! Scheelt nog al wat! "

deze heeft als score 1.
Nu de post onder mij:
"De Live! Player 5.1 is exact hetzelfde als de Live! Platinum 5.1. Het enige verschil is dat de Platinum die Live!Drive heeft en wat extra software. Als je alleen geinteresseerd bent in geluid, is de Player meer dan zat.
Ik heb zelf ook de Live! Player 5.1, inclusief de Cambridge Soundworks DTT2200 5.1 speakerset, en die combinatie kostte me enkele maanden geleden evenveel als een Live! Platinum 5.1 kostte."

Score: 3 interessant.
Wat is nou het verschil? Hij praat mij gewoon na en dat is wel 3 punten waard :?

Verwijderd

Deze hele draad staat zo scheef als ik weet niet wat. Het valt me op dat de laatste tijd mensen zowel op twekaers net als op het forum hun eigen mening verkondigen als pure waarheid en absoluut niet meer objectief tegen dingen aankijken, beetje jammer. Voorbeeld als een bepaald moederbord uit een test als beste komt dan klopt de test niet omdat jantje een ander moederbord heeft wat betere scores haalt dan in de test, pfff. Kijk naar het forum en de laatste AMD en P4 topics. De mensen :? moeten maar blijven verkondigen dat zij dit en dat hebben en dat dat veeeeel beter is. beetje kinderachtig vind ik zelf, het zou toch mogelijk moeten zijn normale discussies te voeren niet?

/edit
Valt mij ook op in de genoemde topic dat alle reacties van Robert van Weersch op +4 staan??? zelfs de 1 liners, lijkt me ook niet echt terecht gemod
/edit

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 06:46
Op donderdag 23 augustus 2001 12:41 schreef Martin het volgende:
Deze hele draad staat zo scheef als ik weet niet wat. Het valt me op dat de laatste tijd mensen zowel op twekaers net als op het forum hun eigen mening verkondigen als pure waarheid en absoluut niet meer objectief tegen dingen aankijken, beetje jammer. Voorbeeld als een bepaald moederbord uit een test als beste komt dan klopt de test niet omdat jantje een ander moederbord heeft wat betere scores haalt dan in de test, pfff. Kijk naar het forum en de laatste AMD en P4 topics. De mensen :? moeten maar blijven verkondigen dat zij dit en dat hebben en dat dat veeeeel beter is. beetje kinderachtig vind ik zelf, het zou toch mogelijk moeten zijn normale discussies te voeren niet?

/edit
Valt mij ook op in de genoemde topic dat alle reacties van Robert van Weersch op +4 staan??? zelfs de 1 liners, lijkt me ook niet echt terecht gemod
/edit
vaag. Wat bedoel je? Wat heeft het hiermee te maken?

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Hij bedoelt dat niet alleen de reactie waar jij het over hebt scheef staan maar de heledraad is scheef :)
Kortom de hele draad moet gecheckt worden

* GiLeX heeft de schaaf in de aanslag
zal er eens door heen wandelen straks :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

En /me heeft ook maar even een paar - en +jes uitgedeeld. Die van Robert van Weersch stonden nog steeds op +4, voor een paar daarvan echt te hoog: -1.

Er mag nog wel iemand naar kijken, volgens mij staat het nog steeds niet lekker.

Mec gaat weer verder met het tweaken van WinXP :)