Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-06 10:40
Beste , ik heb een digitale spoorbaan die je met een App zowel met de telefoon als tablet kan bedienen
De treinbaan heeft een eigen Wifi verbinding met een Router
Nu vindt ik de bediening via de telefoon een beetje lastig vanwege het kleine scherm
Nu kan ik een oude Asus Tf300T tablet overnemen , het is de bedoeling om alleen maar de trein App te gebruiken en geen internet en andere functies

Zou ik met deze Tablet dit nog kunnen of is hij te oud

Mvg Hans

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Hansw1 het helpt als je even een link geeft naar de app die je wilt installeren en een link naar het apparaat was je wilt kopen.

Ik neem even aan dat dat deze is: pricewatch: ASUS Transformer Pad 300T WiFi 32GB Blauw?

[ Voor 59% gewijzigd door rens-br op 16-02-2022 07:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 472287

De androidversie is wel erg oud - voor dit soort lichte toepassingen zou je kunnen denken aan een nieuwe "budget" tablet, de Samsung Galaxy Tab A series zijn er vaak al rond de 100 euro, en dan heb je gewoon een recente Android versie.

Dat is niet alleen fijn voor je veiligheid, maar ook voor de ondersteuning van apps. Een tablet die standaard met Android 4.2 kwam zal OF je app al niet meer ondersteunen, of dat binnenkort niet meer doen.

Zowiezo het geld niet waard.

Check bijvoorbeeld deze deal: https://nl.pepper.com/aan...laagste-prijs-ooit-229018

Een andere optie uit Nederland, met een iets groter scherm is de Huawei Mediapad T10.

https://www.amazon.nl/-/e...&ascsubtag=147489505&th=1

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 16-02-2022 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Dank voor het advies .
Dit is een betere investering als in een oude tablet
Nog een vraag krijg je geen probleem met de Huawei dat apps niet werken vanwege de Amerikaanse boycot

Mvg Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Beste, de treinbaan wordt aangestuurd met een eigen Wifi verbinding dmv een Tplink router
Wat ik niet begrijp is waar deze router de Wifi vandaan haalt
Is dit net zo als je buiten mobiele Wifi hebt op je telefoon .

Mvg Hans