Fortnite - ouder akkoord anders vervalt het account

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaike
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 15-02-2022
Sinds een aantal dagen krijgen wij de volgende melding:

Ask your parents for help
Once your parent had given permission, you will be able te continue using this Epic Games account.
Warning: If you do not complete this proces s we are required to delete you account in 20 days.

Dan dien je je mailadres in te voeren. Dit hebben we gedaan en via de mail alles bevestigd. Toch blijven we deze melding krijgen. Epic Games account hebben we ook nagelopen en ouderlijk toezicht uit gezet. PS account ook nagelopen en staat deze ook uit.

Waar kan dit aan liggen? Wie heeft de oplossing?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-05 15:59
Ik denk dat je het beste met Epic Support kan bellen hierover.
Zij kunnen dat beter zien dan wij.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:39
Scam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Kan goed een Phishing email zijn geweest (waar je dan ook alles hebt ingevuld, dus ECHT het controleren waard!)

Bel zo snel mogelijk met Epic Games Support zodat je weet waar je aan toe bent,

(contact us vind je hier: https://www.epicgames.com/help/en-US/epic-accounts-c74 een NL webpagina kan ik niet vinden, duits wel...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:04
@Maaike Als het phishing is (niet als, maar gewoon doen), ga met een directe link (niet via de mail) naar dat account en wijzig alle gegevens en stel meteen 2FA in. Anders kan het best zijn dat je straks een probleem hebt en dus je account kwijt bent.

Als je de header in de mail aan klikt en de namen bekijkt en het mail-adres, kan het best zijn dat daar iets totaal raars staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik interpreteer het eigenlijk als spel wordt opgestart en geeft een pop-up. Dus zoals ik het begrijp, is er geen mail, maar moet je een e-mailadres in het spel invoeren voor verificatie.

That said, hoe kan epic weten dat het opgegeven e-mailadres van een ouder is? Geen idee of het uitmaakt, maar heb je een geboortedatum aangegeven in je eigen e-mailaccount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Volgens https://www.sportskeeda.c...-message-ask-parents-help is dit een gekend probleem. Je moet als ouder je creditcardgegevens en de laatste 4 cijfers van je bsn doorgeven. Heb je dat wel gedaan? Niet dat ik dat zo maar zou doen, maar volgens mij is dat wel de oplossing
Pagina: 1