Toon posts:

Dubbele bestanden in verkenner

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sanne
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-02-2022
Mijn vraag

Ik heb een map van een collega van mij gekregen met 167 mappen en 4190 afbeeldingen. De map met bestanden heb ik gekopieerd en door een Batch gehaald in Photoshop. Alles zou hetzelfde moeten zijn als de oude map, behalve dat de afbeeldingen er nu een extra logo op hebben.

Nu vergelijk ik de oude map, met de nieuwe map. En zie ik dat de nieuwe map 167 mappen heeft en 8000 afbeeldingen. Alles is precies hetzelfde als de oude map. Er zijn dus geen nieuwe afbeeldingen aan toegevoegd. Heeft iemand enig idee hoe ik aan deze extra bestanden kom? Want ik kan niet zien waar aan het aan ligt.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik

Adobe Photoshop, Windows 10 Pro
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Nog niks.
...

Alle reacties

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Je hebt een extra logo toegevoegd. Dus wellicht heb je per afbeelding nu 2 bestanden? Een origineel en een aangepast?

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:51

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Heb je ook gekeken naar verborgen bestanden als een thumbs.db etc.?
Sanne schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:16:

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Nog niks.
...
Toch vragen we dat niet voor niets; we verwachten hier wél een beetje eigen initiatief (zie ook onze Quickstart).

[Voor 80% gewijzigd door RobIII op 15-02-2022 16:26]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• Sanne
@Microkid Ik zie in de mappen zelf geen extra/dubbele bestanden staan. Ik heb de originele afbeeldingen (van de gekopieerde map) ook overschreven.

@RobIII Naar de verborgen bestanden heb ik gekeken. Ik werk normaal met een Macbook. Ik ben dus niet echt bekend met Windows.

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Sanne schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:36:
@RobIII Naar de verborgen bestanden heb ik gekeken.
...en?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• Sanne
@RobIII Hij vind geen verborgen bestanden.

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Sanne schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:38:
@RobIII Hij vind geen verborgen bestanden.
Zeker weten?

[Voor 27% gewijzigd door RobIII op 15-02-2022 16:40]

Over mij

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Doe in beide mappen eens vanuit een commandline
code:
1
dir /s/b/a > files.txt
en vergelijk de files.txt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Of kijk even met iets als https://www.jam-software.com/treesize_free in de oude en nieuwe map maar let wel even op: mogelijk vraagt deze applicatie om te starten als "administrator permissies". Dat kan je dan even bevestigen maar anders mis je soms ook essentiele resultaten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Sanne
@RobIII Heb ik ook uitgezet. Maar schiet ik helaas niks mee op.
@Josk79 Dit wordt wat lastig voor me. Hoe doe ik een commandline?

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Tik in verkenner bovenin op de plaats waar de directorynaam staat "cmd" gevolgd door enter en je krijgt vanzelf een commandline.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Net geopend, net ontvangen in zgn bibliotheek ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Sanne
Het is inmiddels opgelost. Bedankt!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sanne schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:56:
Het is inmiddels opgelost. Bedankt!
En hoe?

Is misschien handig voor de volgende met dezelfde vraag / zoektocht.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Sanne
Heel simpel. Ik heb iemand anders even laten mee kijken. Toen in eens bleken er wel extra bestanden in de mapjes te staan. Die er gisteren nog niet in stonden.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee