Verwijderd
Ik ben vaak te vinden bij Nederland muziek, altijd erg vriendelijk grote ruimte.. je mag er ook testen en vaak kortingen :-)))
e.v.t ook 2e hands enz enz
www.nederlandmuziek.nl
en natuurlijk in almere ...
www.nederlandmuziek.nl
tis leuk maar ze verkopen daar geen turntables en dj mixersOp donderdag 23 augustus 2001 11:56 schreef marcje het volgende:
Ik ben vaak te vinden bij Nederland muziek, altijd erg vriendelijk grote ruimte.. je mag er ook testen en vaak kortingen :-)))
www.nederlandmuziek.nl
gr Arne
Verwijderd
WEl...
ze hebben daar een hoop staan
Ruime keuze uit draai tavels en mengpanelen
o.a techniks maar de rest hebben ze ook.
XTC pakken ze gewoon uit de kast ( dateq zit 10 minuten daar vandaan )
maar ze hebben leuke Grote tavels staan voor leuke prijzen.. en als je speakers wil.. dan ben je daar 1 week bezig met zoeken.
ik heb daar voor het pool centrum in stad alles in gekocht en heb er leuke spullen kenne halen ( alleen bier over de XTC was duidelijk niet zo goed.. hehehehe )
ze hebben daar een hoop staan
Ruime keuze uit draai tavels en mengpanelen
o.a techniks maar de rest hebben ze ook.
XTC pakken ze gewoon uit de kast ( dateq zit 10 minuten daar vandaan )
maar ze hebben leuke Grote tavels staan voor leuke prijzen.. en als je speakers wil.. dan ben je daar 1 week bezig met zoeken.
ik heb daar voor het pool centrum in stad alles in gekocht en heb er leuke spullen kenne halen ( alleen bier over de XTC was duidelijk niet zo goed.. hehehehe )
Dan staan die spullen alleen niet online
PSN: mug_8pm
Verwijderd
Neee.. ja ik ben niet echt bekend met die website..
maar ik loop daar meestal gewoon binnen
het is best aso groot daaro dus ook nog eens leuk om alles te zien / testen
maar ik loop daar meestal gewoon binnen
het is best aso groot daaro dus ook nog eens leuk om alles te zien / testen
www.attalos.nl
www.djgear.nl
www.new-line.nl
www.mctex.nl
www.feedback.nl
zo dat zijn de 5 (beste) online winkels
www.djgear.nl
www.new-line.nl
www.mctex.nl
www.feedback.nl
Ik dacht dat dat juist een van de weinige mengpanelen was die dat kon hebben, dat hij daarom zo aso duur isOp donderdag 23 augustus 2001 12:28 schreef marcje het volgende:
( alleen bier over de XTC was duidelijk niet zo goed.. hehehehe )
En kom nou niet aan met dingen als 'de faders zijn hoge kwaliteit' want ik heb op mijn cheap ass dingentje van 400 piek precies dezelfde ALPS faders.
dateq kan geloof tegen een beetje vocht omdat de printplaten er verticaal inzitten ofzo...
De faders van sommige Dateq's zitten verticaal, dus de schuifjes zelf zitten in een L vorm. Daardoor drupt ingevallen vocht langs de faders in plaats van er in.
kijk hier heb ik wat aan..Op donderdag 23 augustus 2001 13:16 schreef wibblemoo het volgende:
www.attalos.nl
www.djgear.nl
www.new-line.nl
www.mctex.nl
www.feedback.nl
THANX DUDE (ohw nee DJ)
Arne
Attalos daar komen mijn TT's ook vandaan. Ik kwam daar op koopavond binnen lopen om 3 minuten voor 9 ofzo. Zei dat ik platenspelers wilde gaan kopen e.d -> Heb daar toen lekker alles mogen testen en om 11 uur ofzo ging ik pas weg. Oftewel die lui moesten overwerken omdat ik zonodig te laat moest komen maar ze helpen je daar graag (mag ook wel voor het geld dat je gaat besteden)en hebben een goede service.Op donderdag 23 augustus 2001 13:16 schreef wibblemoo het volgende:
www.attalos.nl
www.djgear.nl
www.new-line.nl
www.mctex.nl
www.feedback.nl
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
new-line voor de kennis, en de rest voor het grote aanbod etc.
Hoe weet je trouwens dat jij dezelfde ALPS faders in je el-cheapo mixer hebt? ALPS maakr meerdere modellen... Of heb je ze uit elkaar gehaald?
Hoe weet je trouwens dat jij dezelfde ALPS faders in je el-cheapo mixer hebt? ALPS maakr meerdere modellen... Of heb je ze uit elkaar gehaald?
Hey... Hey... Het aanbod in m'n webshop groeit met de dag hoor ;-)Op donderdag 23 augustus 2001 23:51 schreef ^JaapvR^ het volgende:
new-line voor de kennis, en de rest voor het grote aanbod etc.
Pioneer, Dateq, Numark, Technics, A&H (jawel!), D&R, Vestax, Magnedine (zo lang het nog duurt) en diverse anderen...
Ik wel... De XTC gebruikt een Alps budget fader maar dan wel onder een hoek van 90 graden. Dezelfde fader zit ook in de Magnedine mixers maar dan niet onder een hoek van 90 graden.[Hoe weet je trouwens dat jij dezelfde ALPS faders in je el-cheapo mixer hebt? ALPS maakr meerdere modellen... Of heb je ze uit elkaar gehaald?
Heb laatst gezien wat Numark vroeger in z'n mixers stopte... Mag ik hier vloeken??? Het is nu overigens wel beter hoor. De duurdere reeks (SM zonder zweepjes) gebruikt zelfs behoorlijk prima faders (vooral de, door ons vrijwel niet gebruikte(?) X-fader).
André Huisman (www.new-line.nl)
Verwijderd
Kijk eens, daar hebben we de man zelf! Nu hoef ik jouw reclame niet meer te maken hierzo
.
Magnedine voor zolang het nog duurt? Betekent dat dat ik op moet schieten als ik nog een mag10 wil bestellen??
Je aanbod is idd heel erg gegroeid. Naast het echt goede spul heb je nu ook het mindere spul. Jammer dat nog lang niet alle apparaten een beschrijving hebben, en dat de dre's choice rubriek weg is. Een van de grote pluspunten van new-line is juist dat je ook zonder te weten wat je wilt kopen met iets goeds naar huis gaat...
Magnedine voor zolang het nog duurt? Betekent dat dat ik op moet schieten als ik nog een mag10 wil bestellen??
Je aanbod is idd heel erg gegroeid. Naast het echt goede spul heb je nu ook het mindere spul. Jammer dat nog lang niet alle apparaten een beschrijving hebben, en dat de dre's choice rubriek weg is. Een van de grote pluspunten van new-line is juist dat je ook zonder te weten wat je wilt kopen met iets goeds naar huis gaat...
Ik heb je E-mail adres nog wel ergens. Ik mail je wel als ik er nog maar 1 op voorraad heb.Op woensdag 29 augustus 2001 16:29 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Kijk eens, daar hebben we de man zelf! Nu hoef ik jouw reclame niet meer te maken hierzo.
Dank je voor de tips. Zelf vind ik ook dat het persoonlijke er wat vanaf is. Da's dus het nadeel van zo'n grote database gestuurde website. Ik ben echter wel bezig met een "Dre's choice" in de meest relevante rubrieken omdat mensen soms door de bomen het bos niet meer zien. Misschien met een handig "ikoonje" naast het product of zo?Je aanbod is idd heel erg gegroeid. Naast het echt goede spul heb je nu ook het mindere spul. Jammer dat nog lang niet alle apparaten een beschrijving hebben, en dat de dre's choice rubriek weg is. Een van de grote pluspunten van new-line is juist dat je ook zonder te weten wat je wilt kopen met iets goeds naar huis gaat...
In eerste instantie was de "productbespreking" in de plaats van "Dre's choice" gekomen. Ook het systeem van "alternatief product" is een goed systeem (IMO). Nadeel van dit alles is echter dat je het pas ziet als je door al die bomen het juiste beestje hebt gevonden. Tijd voor verbetering dus.
Wat ik wel "stiekum" gedaan heb is de producten, waarover ik redelijk tot goed ben te spreken, bovenaan in de lijst komen te staan (maar dat werkt dus nog niet voldoende duidelijk).
Reden dat nu ook de goedkope producten erin staan is een puur logische. Als mensen weinig geld hebben en toch iets willen kopen zullen ze niet in de hogere budgetten terecht komen. Het is een soort van "als ze het niet bij mij vinden gaan ze naar een ander" idee. JA, dat gaat enigszins tegen m'n principes MAAR dat verdedig ik door de gedachte "hopelijk kan ik ze dan toch zo goed mogelijk helpen".
Het schrijven van product omschrijvingen is een BERG werk. Ik ben begonnen met de standaard marketing blurbs van de fabrikanten. In de toekomst wordt dit vervangen door m'n eigen omschrijving (of misschien een combinatie van), te beginnen met de meest coulante artikelen.
Maar de filosofie is NIET gewijzigd. Als iemand mij vraagt of het rommel is, dan geef ik m'n ongezouten mening, ongeacht de marge op het betreffende artikel!
André Huisman (www.new-line.nl)
Verwijderd
Ik had ook niet anders van je verwacht moet ik eerlijk toegeven (do i smell a compliment??).
Idd, productomschrivingen is veel werk, vandaar ook de "under construction" tekst op je frontpage. Je hebt het waarschijnlijk al druk genoeg
.
Natuurlijk moet je ook in de lagere budgetten dingen aanbieden, je hebt tenslotte een winkel, en het doel van winkels is uiteindelijk winst maken. Alleen maar goed voor de markt als er meer aanbod is, toch?
Maar het viel mij op dat er wel ontzettend "dezelfde" produkten in je DB staan. Als ik voor ongeveer 600 gulden een draaitafel zoek, dan heb ik al snel te maken met het bomen/bos gebeuren. Dan heb ik liever dat er een XL500, een omnitronics, en misschien nog 1 of twee andere TT's staan, waarvan jij zegt dat ze gewoon goed zijn. Ik heb tenslotte maar 1 type nodig: het type met het meeste waar voor mijn geld.
Is het zo dat je meer verkoopt als je meer aanbied? Of zou je gewoon meer van hetzelfde verkopen als je minder aanbied?
In het eerste geval moet je natuurlijk je aanbod zo ruim mogelijk houden, met eventueel een soort van dre's choice icoon (die pasfoto!).
Wie ben ik btw om me te bemoeien met de bedrijfsvoering van een van de beste dj-winkels van Nederland, waar ik naast een grote stapel gratis advies, alleen 2 naalden heb gekocht (en bijna een mag10)? Ach, als je iets aan mijn verhaal hebt hoop ik je geholpen te hebben, en anders heb je zojuist 5 minuten va je leven verkeerd besteed
.
Idd, productomschrivingen is veel werk, vandaar ook de "under construction" tekst op je frontpage. Je hebt het waarschijnlijk al druk genoeg
Natuurlijk moet je ook in de lagere budgetten dingen aanbieden, je hebt tenslotte een winkel, en het doel van winkels is uiteindelijk winst maken. Alleen maar goed voor de markt als er meer aanbod is, toch?
Maar het viel mij op dat er wel ontzettend "dezelfde" produkten in je DB staan. Als ik voor ongeveer 600 gulden een draaitafel zoek, dan heb ik al snel te maken met het bomen/bos gebeuren. Dan heb ik liever dat er een XL500, een omnitronics, en misschien nog 1 of twee andere TT's staan, waarvan jij zegt dat ze gewoon goed zijn. Ik heb tenslotte maar 1 type nodig: het type met het meeste waar voor mijn geld.
Is het zo dat je meer verkoopt als je meer aanbied? Of zou je gewoon meer van hetzelfde verkopen als je minder aanbied?
In het eerste geval moet je natuurlijk je aanbod zo ruim mogelijk houden, met eventueel een soort van dre's choice icoon (die pasfoto!).
Wie ben ik btw om me te bemoeien met de bedrijfsvoering van een van de beste dj-winkels van Nederland, waar ik naast een grote stapel gratis advies, alleen 2 naalden heb gekocht (en bijna een mag10)? Ach, als je iets aan mijn verhaal hebt hoop ik je geholpen te hebben, en anders heb je zojuist 5 minuten va je leven verkeerd besteed
Pagina: 1