Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-07 16:42

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Topicstarter
Onlangs heb ik mijn PC en monitor vervangen, nieuw toetsenbord, nieuwe muis. Allemaal mooi en prachtig en toen besefte ik mij dat het oudste onderdeel mijn speakerset is. Ik heb de Logitech S220 inmiddels 15 jaar in gebruik. Eerlijk gezegd, ze klinken in mijn oren nog goed.

Waar ik benieuwd naar ben is of ik iets mis door niet te upgraden naar iets moderner. Kan het beter klinken, kan het makkelijker? Hoe zit dat met jullie?
  1. Zouden jullie deze upgraden
  2. Wat hebben jullie zelf en hoe lang al
Voor de duidelijkheid, ik doe niets met componeren van muziek op mijn PC en ik gebruik gewoon de onboard audio, voornamelijk voor spellen, youtube en conference calls.

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:22

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ik heb een kleine 20 jaar gedaan met een Creative 5.1-setje van destijds €65. Setje doet het op zich nog steeds, alleen zit er een kleine sluiting oid in de volume-/basinstelling. Hierdoor ging 'ie af en toe uit zichzelf iets harder/zachter.
Echte reden voor nieuwe (Edifier 2.0) speakers is omdat ik op mijn nieuwe bureau ook wat mooiers qua looks wilde. Geluid valt ook niet tegen, moet ik zeggen.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-07 16:42

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Topicstarter
Twintig jaar zelfs. Ah, dan moet ik nog even door :D Dit is dan wel 2.1 maar dat is ook omdat geen gedoe met snoeren wil. Het is nu al af en toe een wirwar.

Ik had die Edifier ook gezien en ze zien er zeker strak uit. Alleen volgens zijn ze ook redelijk groot. 23 cm geloof ik? Al is mijn bureau kolossaal, dat gaat niet passen bij mij.

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!