Toon posts:

Verwijdering feedback

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Vraag

• John Stopman
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-03 02:33
De review die kakanox plaatste:

https://tweakers.net/aanbod/rating/1054908/

Plaatste hij na onze onplezierige PM discussie:

https://gathering.tweaker...discussion/7897496/381734

Hij verwacht dat ik blind geld investeer in iets waarvan ik niet zeker kan weten dat het werkt, tenzij hij zelf ff die moeite voor mij doet (scheelt ons beide verzendkosten en overig gedoe).

Hij wil dat niet doen omdat hij 148,- p/u kost en zo?? 8)7

Belachelijke wijze van handelen :F

Ik had in eerste instantie al aangegeven dat ik niets blind ga doen, want dat is voor mij onacceptabele handel (iets dat iedereen snapt) en dat ik bezig was met een RMA dat in China afgehandeld wordt.

Vervolgens gaat hij door met prat te gaan op zijn 'self importance', waarna ik hem terecht een zielig figuur noemde die zichzelf beter ergens anders belangrijk mag gaan vinden :+

Graag zou ik zien dat de beoordeling verwijderd wordt: ook omdat hij beweerd de stick voor een habbekrats aan mij te hebben aangeboden, terwijl uit onze PM discussie blijkt dat dat niet zo is: in de beoordeling zegt hij ineens de stick voor 5,- aan mij te hebben aangeboden (hij zal dat in zijn hoofd hebben gehad, doch vergat het te melden in de pm discussie).

Mvg,
John

Wust um yn de moele ha? :p

Alle reacties

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:24

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Ik heb de review verwijderd aangezien er geen transactie heeft plaatsgevonden.

Wat betreft de reactie van kakanox: hier kan ik alleen maar volledig achter staan. Hij biedt iets aan, als jij het wilt gebruiken is het jouw taak om te onderzoeken of het product in jouw situatie gaat werken. Dat is niet de taak van de verkoper.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee