Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-05 12:07
Hoe kan ik voor een shared mailbox een rule instellen die voor alle mensen van binnen het bedrijf een automatische reply zendt?

Ik heb al dit geprobeerd via de OWA, maar bij actie staat er geen 'reply' of iets dergelijks. Wel move & forward maar geen reply.

De mailboxen worden automatisch gemapped, ik vermoed dat dit deel vh probleem is.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Add rules to a shared mailbox al gevonden?

Zie ook het stukje "Set a rule in Outlook on the web for a shared mailbox". Daar kom je volgens mij een stuk verder mee.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-05 12:07
Outerspace schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 22:32:
Add rules to a shared mailbox al gevonden?

Zie ook het stukje "Set a rule in Outlook on the web for a shared mailbox". Daar kom je volgens mij een stuk verder mee.
Dit heeft wel wat geholpen. Al was het nog niet mogelijk een rule toe te voegen via dit die altijd antwoordde.

Maar hebben de mailbox toegevoegd als account en dan out of office bericht ingesteld voor iedereen binnen de organisatie. Gaan dit elke week doen zodat de sessie elke week hernieuwd is.

Bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05 14:34
Er is ook een reden dat er niet altijd een antwoord verstuurd wordt. Dan krijg je namelijk ping pong en een shitload aan mailtjes als een ander dit ook zo ingesteld heeft.

• Piebas
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:53
https://www.codetwo.com/exchange-rules-pro
Kan een reply sturen als er een mail binnenkomt.

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
De Out of office kun je prima instellen via Outlook Web Access. Elke week de out of office aanpassen is ook zo'n ding, kost weer onderhoud.

Een beheerder kan ook nog een reply instellen via een transport rule en daarbij instellen dat berichten enkel binnen de organisatie mogewn worden verstuurd.
Pagina: 1