Allen,
Ik ben van plan zonnepanelen te gaan leggen op korte termijn.
Ik heb een vrij aardig plat dak en wil daar 20 stuks JINKO 535 WP P-TYPE ZILVER WIT HALF CELL panelen op gaan leggen
In mijn woning is de hoofdaansluiting 3 x 25 ampere
Schaduw is gering, volgens sunny design.
/f/image/IohxcHsAYtWLimjIzNRTyJoo.png?f=fotoalbum_large)
Als ik dit bekijk, heb ik geen optimizers nodig?
Volgens mij heb ik voor omvormers heb ik 2 keuzes.
1.
2 centrale omvormers, ik zou graag monitoring per paneel willen doen, kan dat met centrale omvormers?
Reden hiervoor is dat ik lees dat het in geval van problemen het makkelijk te zien is of er iets defect is, ofdat er iets niet goed werkt.
2.
Ik zou gebruik kunnen maken van micro omvormers van APS DS3 880 DUBBELE 1 FASE MICRO OMVORMER.
Ik zou dan 3 strings (2 maal 6 panelen, en 1 maal 8 panelen) kunnen configureren om en deze om 3 verschillende fases aansluiten.
2 panelen van 535WP geven 1070 WP, kan dat op deze micro omvormers? Of gaan ze dan aftoppen?
Hoe denken jullie hier over?
Groeten,
Erik
Ik ben van plan zonnepanelen te gaan leggen op korte termijn.
Ik heb een vrij aardig plat dak en wil daar 20 stuks JINKO 535 WP P-TYPE ZILVER WIT HALF CELL panelen op gaan leggen
In mijn woning is de hoofdaansluiting 3 x 25 ampere
Schaduw is gering, volgens sunny design.
/f/image/IohxcHsAYtWLimjIzNRTyJoo.png?f=fotoalbum_large)
Als ik dit bekijk, heb ik geen optimizers nodig?
Volgens mij heb ik voor omvormers heb ik 2 keuzes.
1.
2 centrale omvormers, ik zou graag monitoring per paneel willen doen, kan dat met centrale omvormers?
Reden hiervoor is dat ik lees dat het in geval van problemen het makkelijk te zien is of er iets defect is, ofdat er iets niet goed werkt.
2.
Ik zou gebruik kunnen maken van micro omvormers van APS DS3 880 DUBBELE 1 FASE MICRO OMVORMER.
Ik zou dan 3 strings (2 maal 6 panelen, en 1 maal 8 panelen) kunnen configureren om en deze om 3 verschillende fases aansluiten.
2 panelen van 535WP geven 1070 WP, kan dat op deze micro omvormers? Of gaan ze dan aftoppen?
Hoe denken jullie hier over?
Groeten,
Erik