Toon posts:

Youtube premium family voor kinderen jonger dan 13

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• wouterrensen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-01 14:41
Heeft iemand ervaring met Youtube premium family met kinderen onder de 13?

Ik overweeg om over te stappen van Spotify family naar Youtube premium family. Google heeft het recent mogelijk gemaakt om kinderen onder de 13 ook toegang te geven tot Youtube music. Ik zie die mogelijkheid ook in Family link en de app werkt ook op de telefoon van mijn kind, in de gratis variant.

Als ik stappen zet om een Youtube premium abonnement te nemen, krijg ik de melding dat premium alleen voor 13+ is. Voor mij is het onlogisch als je wel de gratis variant kunt gebruiken, maar niet de betaalde variant.

Heeft iemand hier ervaring mee, voor ik 18 euro aftik om het te proberen?

Online vind ik alleen oudere informatie waarbij youtube music helemaal niet beschikbaar is voor kinderen <13.

Alle reacties

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Unfortunately, we do not support Family Link accounts for members under 13 years of age on YouTube Music.
https://support.google.co...pp-in-google-family?hl=en

Dus dit is het:
"Als ik stappen zet om een Youtube premium abonnement te nemen, krijg ik de melding dat premium alleen voor 13+ is"

Die melding is correct

• wouterrensen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-01 14:41
Die pagina bij google support had ik gevonden, maar de informatie daar is niet meer up-to-date. Kinderen onder de 13 hebben nu wel toegang tot youtube music. Ik kan via family link ook instellen welke leeftijdscategorie ik bij mijn kinderen vind passen.
Ik ben vooral benieuwd of het iemand gelukt is om de kinderen ook deel te laten nemen aan het youtube premium family plan.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee