Tweakers en AVG naleving (zonder frustratie)

Pagina: 1
Acties:
  • 682 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1641394

Topicstarter
Poging twee.

Ik heb 12 januari een AVG verwijderingsverzoek ingediend bij DGP, welke bevestigd is.

Deze is nog niet uitgevoerd gegeven het feit dat ik nog kan posten.

Graag kom ik er achter hoe de algemene voorwaarden de AVG teniet zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1641394

Topicstarter
Inzage, correctie en verwijdering
Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Leden kunnen dit voor het grootste deel zelf, bijvoorbeeld via de My Tweakers.net pagina. In de gevallen dat dit op deze manier niet mogelijk is, kan je een gespecificeerd verzoek tot DPG Media richten om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Hiervoor kan je het formulier op de volgende pagina gebruiken: https://consumentenrecht.dpgmedia.net/nl.
Als je een vraag of verzoek hebt dat niet via het formulier kan worden ingediend kan je een mail sturen naar privacy@dpgmedia.nl.

DPG Media zal in beginsel binnen vier weken op een verzoek tot inzage of correctie verzoek reageren. In geval van een verzoek tot verwijdering zal DPG Media de betreffende persoonsgegevens zo spoedig mogelijk verwijderen, tenzij en voor zover de wet verplicht om de betreffende persoonsgegevens te bewaren of er (andere) dringende redenen zijn die zich tegen verwijdering verzetten. DPG Media stuurt je na uitvoering van een verzoek tot verwijdering een bevestigingsbericht. Indien DPG Media de betreffende persoonsgegevens (gedeeltelijk) niet heeft verwijderd, stuurt DPG Media de bezoeker een bericht waarin zij toelicht waarom niet (volledig) aan het verzoek kon worden voldaan.

Indien DPG Media niet of niet volledig kan vaststellen op welke persoonsgegevens een verzoek tot inzage, correctie of verwijdering betrekking heeft, kan DPG Media de bezoeker vragen om zijn verzoek (nader) te specificeren. De uitvoering van het verzoek wordt dan opgeschort op totdat de bezoeker de (nadere) specificatie heeft verstrekt.
De vier weken zijn verstreken en ik heb geen bericht gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 08:46

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Dan is het forum niet de juiste weg. Mail even (als het kan met DPG mocht je daar een adres van hebben en anders zetten wij je vraag met liefde door: gathering@tweakers.net).

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 15-02-2022 09:17 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.