Mijn vraag
Mijn (selfbuild) pc start niet meer op. De pc gaat aan, het logo van MSI verschijnt, rondje gaat draaien en... dat is het. Pc start opnieuw, fans gaan even harder blazen en dit gaat in een eindeloze loop door. De ene keer staat er "herstel voorbereiden" de andere keer alleen het draaiende rondje.
MSI Tomahawk 450b moederbord
AMD Ryzen 7 3700
msi rtx2070S
Sinds vorige week heb ik mijn tweede scherm vervangen voor een 4k scherm. Er hangen dus nu 2 4k schermen aan de pc, wellicht is dat gerelateerd aan het probleem maar weet niet wat dat zou kunnen zijn?
Ik hoop dat iemand een magic idea heeft. Alvast heel veel dank.
Mijn (selfbuild) pc start niet meer op. De pc gaat aan, het logo van MSI verschijnt, rondje gaat draaien en... dat is het. Pc start opnieuw, fans gaan even harder blazen en dit gaat in een eindeloze loop door. De ene keer staat er "herstel voorbereiden" de andere keer alleen het draaiende rondje.
- Ik kom wel in de bios, deze al gereset (2032 batterijtje verwisseld).
- Heb de RAM stripjes al gewisseld, een voor een geprobeerd. -> geen effect
- Niet essentiele harddrives (zonder OS) eruit -> geen effect
- Wel essentiele harddrive (M2) eruit en booten vanaf windows 10 installatie usb -> geen effect, kom via die usb stick met windows 10 (geen zelfgemaakte maar hoe ik windows 10 gekocht heb) niet in wat voor installatieomgeving dan ook
- Opstarten in veilige modus lukt niet.
- Tijdens beschreven proces van opnieuw opstarten gaat de CPU led rood branden op het moederbord, gaat weer uit wanneer pc opstart.
MSI Tomahawk 450b moederbord
AMD Ryzen 7 3700
msi rtx2070S
Sinds vorige week heb ik mijn tweede scherm vervangen voor een 4k scherm. Er hangen dus nu 2 4k schermen aan de pc, wellicht is dat gerelateerd aan het probleem maar weet niet wat dat zou kunnen zijn?
Ik hoop dat iemand een magic idea heeft. Alvast heel veel dank.