Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Betreft een gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen systeem. Welke er wel weer een tijd tegenaan kan, mijn laatste update is 10 jaar
geleden geweest. Ben wel ongeduldig, dus mag allemaal wel iets `te` zijn. Via een HDMI kabel kijken we Netflix op de televisie, weet niet of hiervoor nog extra eisen aan de build moeten zitten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de E400 - E500,- moeten we wel een eind komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Jazeker,
Fractal Design Core 1000
Be quiet! Pure Power L8 300W
Western Digitaal Green 500GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, Geheugen, SSD en moederbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt voorkeuren voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moederbord moet een micoATX zijn.
Ik heb voor het Wifi moederbord gekozen, omdat hier dan standaard al een antenne op zit, is dit verstandig? Of kan ik er beter een losse antenne kiezen?
Vanuit de BBG heb ik toch te keuze gemaakt om voor een i3 te gaan van een nieuwere generatie.
Ga je overklokken?
Standaard instellingen zijn voldoende
Wat verwacht je van ons?
Is het overkill voor het standaard thuis werken?
De voeding is al wat ouder exemplaar, maar om er geen GPU in komt verwacht ik dat deze nog wel mee kan.
Nu draai ik nog op windows 7
, welke stap kan ik nu het beste maken Windows 10 of 11?
Persoonlijk vind ik het wel fijn om beetje de laatste model te kiezen, ipv dat iets al 2 jaar oud is.
Alvast bedankt voor je tijd & moeite om te reageren!
Betreft een gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen systeem. Welke er wel weer een tijd tegenaan kan, mijn laatste update is 10 jaar
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de E400 - E500,- moeten we wel een eind komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Jazeker,
Fractal Design Core 1000
Be quiet! Pure Power L8 300W
Western Digitaal Green 500GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, Geheugen, SSD en moederbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt voorkeuren voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moederbord moet een micoATX zijn.
Ik heb voor het Wifi moederbord gekozen, omdat hier dan standaard al een antenne op zit, is dit verstandig? Of kan ik er beter een losse antenne kiezen?
Vanuit de BBG heb ik toch te keuze gemaakt om voor een i3 te gaan van een nieuwere generatie.
Ga je overklokken?
Standaard instellingen zijn voldoende
Wat verwacht je van ons?
Is het overkill voor het standaard thuis werken?
De voeding is al wat ouder exemplaar, maar om er geen GPU in komt verwacht ik dat deze nog wel mee kan.
Nu draai ik nog op windows 7
Persoonlijk vind ik het wel fijn om beetje de laatste model te kiezen, ipv dat iets al 2 jaar oud is.
Alvast bedankt voor je tijd & moeite om te reageren!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i3-10100 Boxed | € 111,34 | € 111,34 |
| 1 | Moederborden | ASUS PRIME H510M-A WIFI | € 93,25 | € 93,25 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 71,90 | € 71,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 71,08 | € 71,08 |
| Totaal | € 347,57 | |||
[ Voor 1% gewijzigd door Wouter-Man op 14-02-2022 20:19 . Reden: Was wat vergeten. ]