Toon posts:

Mailapp website Safari geen toetsenbord?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• marjov
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 31-03-2022
Mijn vraag
Als ik in mijn mailbox op een mail klik en daar weer op klik dan kom ik op een willekeurige web site. Daar wil ik me inloggen op die website maar krijg geen toetsen bord

Relevante software en hardware die ik gebruik
De laatste update iPad 2020
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb ontdekt dat als ik geschiedenis en webdata wis is het wel mogelijk.
Dit is alleen bij Safari niet met Google

Alle reacties

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:19
Probeer het eens duidelijk te omschrijven, zo is er geen touw aan vast te knopen....

Mijn mailbox -> je bedoelt de standaard Mail app op de iPad? Of bedoel je iets anders?
Op een mail klik en daar weer op klik -> je klikt twee keer op dezelfde email?
Een willekeurige web site, daar wil ik inloggen -> hoezo wil je op een willekeurige website inloggen?

[Voor 3% gewijzigd door upje op 14-02-2022 18:52]

• marjov
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 31-03-2022
Goedeavond
Ik zal proberen het zo goed mogelijk te beschrijven
In de gmailapp komen mijn mails
Deze mails zijn van site zoals bv Bol.com of Coolblue
Dan klik ik op de regel van de website . Als ik dan op de site ben wil,ik me inloggen.
Helaas zie ik dan geen toetsenbord om te typen. Dit is alleen als ik naar Safari ga.
Ga ik daarna na instellingen en wis geschiedenis en webdata lukt het 1 x om toetsenbord te zien daarna lukt het weer niet. Dit is alleen in Safari. Met Google gaat het goed
De cookies heb je nodig om de website goed te zien maar door de cookies kan ik niet goed Safari gebruiken denk ik.
Is hier een oplossing voor
Hopelijk nu wel goed beschreven.
Alsvat bedankt voor het meedenken
Gr Marjov

[Voor 3% gewijzigd door marjov op 14-02-2022 20:04]

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:17
Je bent bekend met het feit dat het toetsenbord alleen verschijnt als de iPad snapt dat je ergens iets wilt intypen? Je zal dus eerst de cursor in het juiste veld moeten zetten door hier op te tikken. Als dat het niet is... dan: geen idee.

• Teutlepel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:53
Heb je wel eens een Bluetooth keyboard gekoppeld? Misschien maakt deze op de achtergrond verbinding waardoor het toetsenbord op het scherm uitgeschakeld wordt.

Als je in Safari een andere website wil invoeren, bijvoorbeeld apple.nl, verschijnt het toetsenbord dan wel?
Als het echt aan de website data ligt zou het in Safari private mode wel moeten werken.

Kun je anders eens een paar screenshots of een schermopname delen? Het blijft een beetje gissen wat het probleem is.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee