Toon posts:

Scanjet 6200c

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik de drivers voor een Scanjet 6200c kan downloaden/vinden? Kan de cd-rom niet vinden, de search optie leverde niet echt veel op namelijk :)

Thanx

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
Op de site van HP staat alleen een upgrade en niet de drivers die je nodig hebt voor een nieuwe installatie.

Heeft niemand deze drivers?

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

lees nou eerst eens voor je je topic omhoog gaat schoppen. Daarbij komt dat je wel ERG lam bent als je niet eens op de site van HP hebt gekeken.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
Op de hp site heb ik dus wel gekeken, daar staat het volgende:
Microsoft Windows NT 4.0 when new software is available
description date rev size
the following are single file downloads
HP ScanJet 6200C/6250C Families LANScan (Remote Scanning) Update 12/01/98 N/A 109.4 KB
HP ScanJet 6200C/6250C Families Scanning Coach Update 12/01/98 N/A 294.9 KB
HP ScanJet 6200C/6250C Families OCR Update 09/25/98 N/A 107.7 KB
HP PrecisionScan Pro 04/17/00 N/A 0.0 KB

Allemaal updates en niet de gehele driver dus, de HP PrecisionScan Pro is 0.0 kb en die heb ik dus nodig

• gilead
  • Laatst online: 06-01 09:13
uhhhhh

Mijn Specs

• gilead
  • Laatst online: 06-01 09:13
Wat ik bedoel te zeggen, als je niets nuttigs te zeggen heb, zeg dan niets.

Mijn Specs

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar zitten nu, heb inmiddels van een bekende al een mailtje met drivers mogen ontvangen >:)

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 15:45
Qua driver ondersteuning (lees drivers voor een nieuwe OS) sux HP big time. Je mot elke keer dokken voor dat soort dingen :( Bij scanners van 100,- krijg je gratis drivers en bij zo'n dure HP niet :r

• Killkees
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Op donderdag 23 augustus 2001 16:58 schreef UTMachine het volgende:
Qua driver ondersteuning (lees drivers voor een nieuwe OS) sux HP big time. Je mot elke keer dokken voor dat soort dingen :( Bij scanners van 100,- krijg je gratis drivers en bij zo'n dure HP niet :r
dat is wel een beetje kort door de bocht hoor, zeker in dit geval. Ik heb de zelfde scanner, en daar totaal geen probs mee. Ook de drivers kan ik gewoon op het cd'tje vinden. (ik zag dit topic te laat |:( ) Ik zie het probleem dan ook niet (echt).

• CUP_A_SOUP
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-03-2024

CUP_A_SOUP

Is het al 4 uur?

Bij de hp 3150 scan/fax/copy ding kan je ook alleen maar de driver cd bestellen. Zou goed kunnen dat dat bij deze scanner ook zo is, moest ook eens een scanner installeren weet niet meer of dat deze was maar kon ook nergens de drivers vinden op internet en driver cd was foetsie

Best wel vervelend als je je cd kwijt bent ofso. Van somige type hp gevallen zijn alleen maar update's te downen.

Ik dacht: zeg ook maar eens wat ofso........
Pagina: 1