Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
TV.
Wat is je budget?
+/-500.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen vanaf een bureau, dus als monitor maar dan groter
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Samsung AU9000 43" (buitenlands model) Zwart.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er nog andere nadelen aan een buitenlands model behalve de kans dat een CI+ module wellicht niet zou werken? Ik vond deze voor de prijs perfect aangezien hij HDMI 2.1 heeft en ik een PS5 heb die daar perfect gebruik van kan maken! Kon de prijs eigenlijk haast niet geloven toen ik de specs zag, zijn er nog andere valkuilen? Kleurcorrectheid is voor mij niet van zeer hoog belang, hoop alleen dat deze TV wel een beetje helder is.
Ik zoek een?
TV.
Wat is je budget?
+/-500.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen vanaf een bureau, dus als monitor maar dan groter
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Samsung AU9000 43" (buitenlands model) Zwart.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er nog andere nadelen aan een buitenlands model behalve de kans dat een CI+ module wellicht niet zou werken? Ik vond deze voor de prijs perfect aangezien hij HDMI 2.1 heeft en ik een PS5 heb die daar perfect gebruik van kan maken! Kon de prijs eigenlijk haast niet geloven toen ik de specs zag, zijn er nog andere valkuilen? Kleurcorrectheid is voor mij niet van zeer hoog belang, hoop alleen dat deze TV wel een beetje helder is.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶