As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
ga eens lang bij een (lokale) computerwinkel
en vraag er naar meestal hebben ze nog wel of kunnen er nog aankomen
kijk eens op www.ibazar.nl of www.marktplaats.nl voor een 2e handsje
en vraag er naar meestal hebben ze nog wel of kunnen er nog aankomen
kijk eens op www.ibazar.nl of www.marktplaats.nl voor een 2e handsje
Nou, ik had 2x een 2e hands, die na een paar maanden ploef doen. De laatste is in de fik gevlogen toen ik (grappig maar klote) Vulcano op DVD zat te kijken... Maar goed. Alleen nieuw ofzo. Ik ben ook zo'n beetje de voor mij bekende computerzaken in Den Haag af geweest met negatief resultaat.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Je hebt dus eigenlijk alleen de at voeding nodig of zijn al die 2de hands kasten ook kapot. Je kunt natuurlijk ook aan een 19" rack denken.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Kijk, daar had ik dus nog [b]niet[b] aan gedacht! Is ff kijken of er nog ergens een AT versie is.Cyberpope: Je kunt natuurlijk ook aan een 19" rack denken.
Ik kan natuurlijk ook kijken of er nog ergens een ATX Pentium MB te krijgen is een een ATX kast kopen... Hmmm...
2dehands, ik heb nog wel een big-tower staan.
Whatever.
Pagina: 1