Groene lening voor tweedehands EV auto, waar op letten?

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2sophisticated
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 14-02-2022
Hoi allemaal!

Heeft iemand al eens een groene lening afgesloten voor het kopen van een tweedehands elektrische auto? Ik probeer daar nu een beetje in te duiken

Waar hebben jullie vooral op gelet bij het afsluiten van zo'n lening bij een leverancier? En zijn er punten die ik echt niet over het hoofd moet zien?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik wist niet eens dat er een "groene lening" bestond maar als ik RABO, ING & ABN mag geloven; in de eerste 3 zinnen van hun site staat dat het voor het verduurzamen van je huis is.

Een auto, hoe rot gezegd, is een consumptief goed. Ik weet niet eens of je voor een EV of voor een dieseltruck een lening wil afsluiten of dat je die gewoon "volledig" zelf moet betalen uit eigen zak.

Daarnaast, wat is het onderpand voor de lening? Als jij een Tesla X van 90K wil kopen, mag daar natuurlijk (voor elke financier) gewoon een onderpand van 100K of meer tegenover staan. Of een hele mooie loonstrook & jaaropgave.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Voor een vraag op het forum geplaatst wordt, verwachten we enige inzet vooraf. Dit betekent dat je al het één en ander hebt opgezocht en dit ook vermeldt in de topicstart. De huidige topicstart voldoet daar allesbehalve aan en ik ga deze daarom weer sluiten.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Dit topic is gesloten.