Vraag

• suus67
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 20-02-2022
Mijn vraag
De functie restbeelden verwijderen werkt niet.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Het gaat om een Philips oled TV serie 55POS9002/12.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb via instellingen, beeld, geavanceerd de omschrijving restbeelden verwijderen gevonden maar als ik dan op bevestigen klik gebeurt er niets. Hebben meer mensen dit probleem en kan ik op een andere manier de restbeelden verwijderen?

Alle reacties

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Wat is er aan de hand dat je die functie wilt gebruiken? Dit is een procedure die normaal om de 10.000 branduren automatisch uitgevoerd wordt, maar als je last hebt van restbeelden, dan kan het nuttig zijn hem eerder te gebruiken. De functie mag evenwel niet misbruikt worden, het is een zware belasting voor het scherm.

De televisie hoort zich uit te schakelen en is dan ongeveer een uur met het onderhoud bezig.

[Voor 97% gewijzigd door dmantione op 15-02-2022 18:37]

• suus67
Dank voor je reactie, sinds n maand of 3 groene vlekken en bijna iedere week n nieuw logo in de hoeken ingebrand. Ik zie nooit n melding restbeelden verwijderen dus wou t handmatig activeren. Ik doe restbeelden verwijderen maar dan gebeurt er niets, nog geen enkele keer.... ik vind t vreemd dat de mogelijkheid er gewoon is maar na bevestigen er verder niks gebeurt.

• Rostares
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:14
Kan het zijn dat deze pas wordt geactiveerd als je de tv uitzet? Dit is bij mijn LG wel het geval namelijk.

• suus67
Hij zou bij activatie van de functie automatisch uit moeten gaan maar er gebeurt niets..

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Hier had ik hetzelfde probleem. Nadat ik de tv een harde reset heb gegeven werkt het wel weer. Echter zijn de vlekken ondertussen wel echt ingebrand...

Zelfde tv hier.

To dare is to do

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Blijft de tv wel in het stopcontact of trek je de tv of stekkerdoos eruit als je klaar bent met kijken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• suus67
Alles geprobeerd... krijg de functie niet geactiveerd. Zal nieuwe tv worden denk ik. Thnx!!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:21
TV factory default maken en updaten naar nieuwste firmware
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee