Toon posts:

Facebook opent in mobiele weergave in Google Chrome

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-02 09:48
Mijn vraag
Ik heb het probleem dat facebook op mijn laptop in google chrome opent in mobiele weergave.. Dit speelt sinds een aantal weken en ik kan de oorzaak niet achterhalen. In Edge opent hij gewoon in desktop weergave.

Relevante software en hardware die ik gebruik zijn een Lenovo yoga 7 met de nieuwste windows.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb is het verwijderen van alle browsegegevens.. Dit bood geen soelaas.
...

Alle reacties

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 01:47
Vermoedelijk staat de toggle-device optie aan.
Ga naar Facebook.com, en geef de toetsencombinatie CONTROL - SHIFT - I in.

In het venster aan de rechterkant heb je nu het DevTools (element inspecteren) gedeelte.
Linksboven dat venster zie je een icoontje staan met een mobiel en een tablet. Als deze op blauw staat is de device-mode ingeschakeld en wordt de mobiele weergave van een website ingeladen.

Klik deze uit en start Chrome opnieuw op. Nu moet de website weer op de desktopversie tonen.

📡 ADS-B / ADS-C / ACARS feeder 📻 Diamond X7000N / Uniden 125XLT / Uniden BCT15X 📸 Canon EOS R / Sigma 150-600

• dbzfan
Die optie stond helaas niet aan..

• dbzfan
Schopje omhoog

• dbzfan
Schopje

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wilde gokken:
- Lage resolutie / scherm te klein? -> maximeer het scherm
- Een of andere plugin, adblocker, o.i.d. -> schakel als test allemaal uit
- Ooit de user agent aangepast (bijv. via een plugin)? -> zet terug naar de default
- Misschien is er een instelling in Chrome of Facebook?
- Gebeurt het ook in een private window (geen idee hoe dat heet in Chrome) -> cache legen

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• dbzfan
F_J_K schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:39:
Wilde gokken:
- Lage resolutie / scherm te klein? -> maximeer het scherm
- Een of andere plugin, adblocker, o.i.d. -> schakel als test allemaal uit
- Ooit de user agent aangepast (bijv. via een plugin)? -> zet terug naar de default
- Misschien is er een instelling in Chrome of Facebook?
- Gebeurt het ook in een private window (geen idee hoe dat heet in Chrome) -> cache legen
- Gebruik een hoge resolutie
- Addblockers geprobeerd uit te zetten, helpt niet
- In een private window gebeurt het ook...

Misschien is mijn user agent verkeerd? Als ik hem opzoek krijg ik dit:
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/98.0.4758.102 Safari/537.36

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-02 13:37

Case_C

[Team Carrack]

Handmatig overzetten?
F12, dan heb je links naast 'elements' een knopje staan wat schakelt tussen de verschillende weergaves.

CTRL-SHIFT-Mdat geeft hij aan als short-cut als ik erop hover, maar die werkt niet.

[Voor 92% gewijzigd door Case_C op 21-02-2022 15:01]

• dbzfan
Case_C schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:59:
Handmatig overzetten?
F12, dan heb je links naast 'elements' een knopje staan wat schakelt tussen de verschillende weergaves.

CTRL-SHIFT-Mdat geeft hij aan als short-cut als ik erop hover, maar die werkt niet.
Ja was hierboven ook al genoemd maar werkte niet..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De useragent klopt wel ja.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee