Geen redacteur meer vermeld in nieuwsitems?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:08

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
Ik mis de identiteit van de redacteur bij nieuws items.

Ben ik kippig, of heb ik een verandering gemist?

Hoe kan ik nu achter de redacteur van een artikel komen?

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Beste antwoord (via teacup op 15-02-2022 21:42)

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49
Wat denk je wat full width news doet??

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukske
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:37
Ik denk kippig, want bij mij staat de redacteur rechts van de titel vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mobiel staat het onder de titel. Ik zie het ook meteen staan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
In mobiel zie ik het óók meteen staan, zat gisteren op een laptop, daar waar de redacteuren toch echt even verdwenen.

Dacht dat het bedoeld was, dit lijkt u meer op een bug. Kijk vanavond nog een keer op die laptop.

[ Voor 29% gewijzigd door teacup op 14-02-2022 06:21 ]

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

teacup schreef op maandag 14 februari 2022 @ 05:59:
In mobiel zie ik het óók meteen staan, zat gisteren op een laptop, daar waar de redacteuren toch echt even verdwenen.

Dacht dat het bedoeld was, dit lijkt u meer op een bug. Kijk vanavond nog een keer op die laptop.
Misschien iets van een overijverige adblocker die het blokkeert?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
Gebruik geen adblocker. Maar dank je voor het meedenken. Kijk vanavond nog een keer aandachtig en schiet evt. wat plaatjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

teacup schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:59:
Gebruik geen adblocker. Maar dank je voor het meedenken. Kijk vanavond nog een keer aandachtig en schiet evt. wat plaatjes.
Update je dan meteen even over welke browser(s) en OS'en het gaat?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
Heb de dark mode custom css maar even uitgeschakeld. Dit lijkt er mee te maken hebben:

Zonder dark mode:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LGt56P9JC2cp3CoZ7V0C5HMcS-U=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/de4c2gGyhYCYZwWRg2Pxk5Py.png?f=fotoalbum_small

Met dark mode (wel mooi rustig trouwens ;):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G2Jram_GUXZmKm1nflnUu-8CKHc=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/yXN4hv2516nhmrG9WyhP21b4.png?f=fotoalbum_small

Verder:
  • Browser is niet het issue. Dit is getest met Firefox 97.0 (64-bit) en Edge Version 98.0.1108.50 (Official build) (64-bit).
  • Op de Android Phone zie ik trouwens alles, ook met Dark Mode.
  • Dit is gereproduceerd op een Desktop en op een van mijn laptops.
Mijn CSS snippets zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NvcE61PkO07ZTmwUSoUaOLStz-4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CINdMbaxyCYqfayZAAJNLvbZ.png?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door teacup op 14-02-2022 20:47 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
Daar zat ik net ook mee te klooien. Had mijn fotoalbum controls onderaan de pagina staan. Maar dat was een parallel issue.

Dit staat of valt met die cluster van snippets voor de dark mode en het compacter maken van de FP.

Nu is die Dark mode het laatste jaar al een constante factor, iets lijkt de afgelopen dagen te zijn omgevallen.

Er zit niet veel anders op ieder snippetje er uit te keilen om te kijken of de interface los komt. Hierbij durf ik er maar niet over na te denken dat er een onzalige combinatie van 2 of 3 snippets zijn die het probleem veroorzaken.

Met een educated guess wil ik wel wat proberen (Kleur snippets... onwaarschijnlijk, indelings-snippets ....hmmm).

Om genuanceerd te blijven: zien jullie hoe mooi breed die text-spiegel is in die Dark mode? En hoe smal in de standaard mode?

@Hielko Ik interpreteerde je suggestie als 100% scale, ik zie nu dat je doelt op een van de snippets. Lijkt inderdaad een hoofdverdachte, test het morgen even. Thanks.

P. S. Kan dit naar stoute bugs? Daar hoort dit inmiddels beter thuis.

[ Voor 70% gewijzigd door teacup op 14-02-2022 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Schopje naar SB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

crisp

Devver

Pixelated

Hielko schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:34:
Het komt inderdaad door custom css snippet: Full width news

Dit is dus geen bug aan onze kant..

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
Hallo allemaal, dank jullie voor je reacties. De suggestie van @Hielko zette mij op het goede spoor en ook dank je @crisp voor de verificatie!

Nog even de functionaliteit vaststellen. Met de Full width news snippet viel mij nog wel het volgende op:

Bij een smalle vensterbreedte (~smartphone, tablet) is de redacteur zichtbaar boven het topic:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d9ZK-m_nTJ4ZnYu8sE5Q_wM-JlM=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/jYyQY8eEAuMdALHoKxkfKYeQ.png?f=fotoalbum_medium

Wanneer het venster breder wordt getrokken, klapt de tekst omhoog en verdwijnt de redacteur.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Al4f7XAjtAOptkNbtI8RFYMsJk=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/PdIMQmw75KthZ4SqTxhP0ptL.png?f=fotoalbum_medium

Bij een breed venster verhuist de redacteur van zijn positie boven het topic naar een plekje rechtsboven, op gelijk niveau met de aanhef van de tekst. Blijkbaar heeft de code van de Full width news snippet niet zoveel boodschap aan de gevoeligheid rond de redacteurs-identiteiten en veegt de verwijzing naar de redacteur rucksichtlos van de pagina.

Zonder Full width news snippet ziet een brede pagina er zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/whPPtW06ff5-dwkMbbspig8xUUM=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/NUxX8Mfnuw6SHVNckrXbMuv2.png?f=fotoalbum_medium

En zo laat ik hem ook maar, die snippet blijft bij mij dus weg. Stel teveel belang in de redacteuren om ze zo van de pagina te laten vegen ;). Ik kan mij toch ook voorstellen dat anderen heel blij zijn met de snippet.

Een vraagje blijft bij mij wel een beetje dreinen. Ben ik afgelopen week door een fase van verhoogd bewustzijn heen gegaan dat ik dit opmerkte of is eerdaags bijvoorbeeld de positie van de redacteursinfo op nieuwspagina's verandert dat het nu botst met deze snippet? Niet dat het dan weer terug moet veranderen, dat is niet het punt hoor, gewoon benieuwd.

[En hij zette zich schrap voor de onherroepelijke informatie dat dit al jaaaren zo werkt......]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

crisp

Devver

Pixelated

teacup schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:41:
[...]

[En hij zette zich schrap voor de onherroepelijke informatie dat dit al jaaaren zo werkt......]
Bij deze dan: daar is inderdaad al een hele tijd niets aan gewijzigd ;) (maar bij bijvoorbeeld reviews is het wel weer anders)

[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 15-02-2022 21:48 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1