Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Vraag
Beste antwoord (via teacup op 15-02-2022 21:42)
Alle reacties
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dacht dat het bedoeld was, dit lijkt u meer op een bug. Kijk vanavond nog een keer op die laptop.
[ Voor 29% gewijzigd door teacup op 14-02-2022 06:21 ]
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Misschien iets van een overijverige adblocker die het blokkeert?teacup schreef op maandag 14 februari 2022 @ 05:59:
In mobiel zie ik het óók meteen staan, zat gisteren op een laptop, daar waar de redacteuren toch echt even verdwenen.
Dacht dat het bedoeld was, dit lijkt u meer op een bug. Kijk vanavond nog een keer op die laptop.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Update je dan meteen even over welke browser(s) en OS'en het gaat?teacup schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:59:
Gebruik geen adblocker. Maar dank je voor het meedenken. Kijk vanavond nog een keer aandachtig en schiet evt. wat plaatjes.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Zonder dark mode:
/f/image/de4c2gGyhYCYZwWRg2Pxk5Py.png?f=fotoalbum_small)
Met dark mode (wel mooi rustig trouwens ;):
/f/image/yXN4hv2516nhmrG9WyhP21b4.png?f=fotoalbum_small)
Verder:
- Browser is niet het issue. Dit is getest met Firefox 97.0 (64-bit) en Edge Version 98.0.1108.50 (Official build) (64-bit).
- Op de Android Phone zie ik trouwens alles, ook met Dark Mode.
- Dit is gereproduceerd op een Desktop en op een van mijn laptops.
:fill(white):strip_exif()/f/image/CINdMbaxyCYqfayZAAJNLvbZ.png?f=user_large)
[ Voor 18% gewijzigd door teacup op 14-02-2022 20:47 ]
Dit staat of valt met die cluster van snippets voor de dark mode en het compacter maken van de FP.
Nu is die Dark mode het laatste jaar al een constante factor, iets lijkt de afgelopen dagen te zijn omgevallen.
Er zit niet veel anders op ieder snippetje er uit te keilen om te kijken of de interface los komt. Hierbij durf ik er maar niet over na te denken dat er een onzalige combinatie van 2 of 3 snippets zijn die het probleem veroorzaken.
Met een educated guess wil ik wel wat proberen (Kleur snippets... onwaarschijnlijk, indelings-snippets ....hmmm).
Om genuanceerd te blijven: zien jullie hoe mooi breed die text-spiegel is in die Dark mode? En hoe smal in de standaard mode?
@Hielko Ik interpreteerde je suggestie als 100% scale, ik zie nu dat je doelt op een van de snippets. Lijkt inderdaad een hoofdverdachte, test het morgen even. Thanks.
P. S. Kan dit naar stoute bugs? Daar hoort dit inmiddels beter thuis.
[ Voor 70% gewijzigd door teacup op 14-02-2022 22:33 ]
Het komt inderdaad door custom css snippet: Full width newsHielko schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:34:
Wat denk je wat full width news doet??
Dit is dus geen bug aan onze kant..
Intentionally left blank
Nog even de functionaliteit vaststellen. Met de Full width news snippet viel mij nog wel het volgende op:
Bij een smalle vensterbreedte (~smartphone, tablet) is de redacteur zichtbaar boven het topic:
/f/image/jYyQY8eEAuMdALHoKxkfKYeQ.png?f=fotoalbum_medium)
Wanneer het venster breder wordt getrokken, klapt de tekst omhoog en verdwijnt de redacteur.
/f/image/PdIMQmw75KthZ4SqTxhP0ptL.png?f=fotoalbum_medium)
Bij een breed venster verhuist de redacteur van zijn positie boven het topic naar een plekje rechtsboven, op gelijk niveau met de aanhef van de tekst. Blijkbaar heeft de code van de Full width news snippet niet zoveel boodschap aan de gevoeligheid rond de redacteurs-identiteiten en veegt de verwijzing naar de redacteur rucksichtlos van de pagina.
Zonder Full width news snippet ziet een brede pagina er zo uit:
/f/image/NUxX8Mfnuw6SHVNckrXbMuv2.png?f=fotoalbum_medium)
En zo laat ik hem ook maar, die snippet blijft bij mij dus weg. Stel teveel belang in de redacteuren om ze zo van de pagina te laten vegen
Een vraagje blijft bij mij wel een beetje dreinen. Ben ik afgelopen week door een fase van verhoogd bewustzijn heen gegaan dat ik dit opmerkte of is eerdaags bijvoorbeeld de positie van de redacteursinfo op nieuwspagina's verandert dat het nu botst met deze snippet? Niet dat het dan weer terug moet veranderen, dat is niet het punt hoor, gewoon benieuwd.
[En hij zette zich schrap voor de onherroepelijke informatie dat dit al jaaaren zo werkt......]
Bij deze dan: daar is inderdaad al een hele tijd niets aan gewijzigdteacup schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:41:
[...]
[En hij zette zich schrap voor de onherroepelijke informatie dat dit al jaaaren zo werkt......]
[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 15-02-2022 21:48 ]
Intentionally left blank