Daar zat ik net ook mee te klooien. Had mijn fotoalbum controls onderaan de pagina staan. Maar dat was een parallel issue.
Dit staat of valt met die cluster van snippets voor de dark mode en het compacter maken van de FP.
Nu is die Dark mode het laatste jaar al een constante factor, iets lijkt de afgelopen dagen te zijn omgevallen.
Er zit niet veel anders op ieder snippetje er uit te keilen om te kijken of de interface los komt. Hierbij durf ik er maar niet over na te denken dat er een onzalige combinatie van 2 of 3 snippets zijn die het probleem veroorzaken.
Met een educated guess wil ik wel wat proberen (Kleur snippets... onwaarschijnlijk, indelings-snippets ....hmmm).
Om genuanceerd te blijven: zien jullie hoe mooi breed die text-spiegel is in die Dark mode? En hoe smal in de standaard mode?
@Hielko Ik interpreteerde je suggestie als 100% scale, ik zie nu dat je doelt op een van de snippets. Lijkt inderdaad een hoofdverdachte, test het morgen even. Thanks.
P. S. Kan dit naar stoute bugs? Daar hoort dit inmiddels beter thuis.
[Voor 70% gewijzigd door teacup op 14-02-2022 22:33]
Hallo allemaal, dank jullie voor je reacties. De suggestie van @Hielko zette mij op het goede spoor en ook dank je @crisp voor de verificatie!
Nog even de functionaliteit vaststellen. Met de Full width news snippet viel mij nog wel het volgende op:
Bij een smalle vensterbreedte (~smartphone, tablet) is de redacteur zichtbaar boven het topic:
Wanneer het venster breder wordt getrokken, klapt de tekst omhoog en verdwijnt de redacteur.
Bij een breed venster verhuist de redacteur van zijn positie boven het topic naar een plekje rechtsboven, op gelijk niveau met de aanhef van de tekst. Blijkbaar heeft de code van de Full width news snippet niet zoveel boodschap aan de gevoeligheid rond de redacteurs-identiteiten en veegt de verwijzing naar de redacteur rucksichtlos van de pagina.
Zonder Full width news snippet ziet een brede pagina er zo uit:
En zo laat ik hem ook maar, die snippet blijft bij mij dus weg. Stel teveel belang in de redacteuren om ze zo van de pagina te laten vegen . Ik kan mij toch ook voorstellen dat anderen heel blij zijn met de snippet.
Een vraagje blijft bij mij wel een beetje dreinen. Ben ik afgelopen week door een fase van verhoogd bewustzijn heen gegaan dat ik dit opmerkte of is eerdaags bijvoorbeeld de positie van de redacteursinfo op nieuwspagina's verandert dat het nu botst met deze snippet? Niet dat het dan weer terug moet veranderen, dat is niet het punt hoor, gewoon benieuwd.
[En hij zette zich schrap voor de onherroepelijke informatie dat dit al jaaaren zo werkt......]
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel en analytisch
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie.
Meer details
janee
Relevantere advertenties
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht.
Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Ingesloten content van derden
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden.
Meer details