Bij gebruiker Azerty zie ik "(Wereldverbeteraar - %aantalposts)" staan, zoals bij een modje/admin. Heeft iemand dit toegevoegd, en kan dat ook bij anderen? "WieMie (McModerator
- 589)" Overigens is Azerty gister pas geregd. En hij heeft 't niet in z'n username staan... Zag ook nog geen topic hierover...
Dat heeft Kees toegevoegd dacht ik. Het is gedaan naar aanleiding van een topic van Azerty wat eerst in LA stond maar is verplaatst naar de huiskamer
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Verklaart een hoop, eens een mailtje naar Kees sturen
Doen we niet op request......en er zit een hele geschiedenis aan vast
.
er is vanmorgen ook al een request hiervoor op http://bugs.topix.nl geplaatst
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Een hele geschiedenis? Azerty is gister geregistreerdOp donderdag 23 augustus 2001 11:12 schreef McVirusS het volgende:
en er zit een hele geschiedenis aan vast.
Maar denk niet dat het verstandig is zoiets te doen, wil iedereen meteen
Aan "wereldverbeteraar" zit een hele geschiedenis, namelijk "dexterslabs", alleen dat is bij BC3 verloren gegaan..Op donderdag 23 augustus 2001 11:26 schreef WieMie het volgende:
[..]
Een hele geschiedenis? Azerty is gister geregistreerd
Maar denk niet dat het verstandig is zoiets te doen, wil iedereen meteen
Maar idd, zoiets doen we dus niet op request
Azerty is Dexterslab........weet ik bijna zeker....dat is dus de geschiedenis
.
Azerty's naam is zeker al eerder voorgekomen in area51 dan hier in "het users gedeelte"
Ik las toch dat het een kloontje van insoft was?Op donderdag 23 augustus 2001 11:30 schreef McVirusS het volgende:
Azerty is Dexterslab........weet ik bijna zeker....dat is dus de geschiedenis.
Dus dexterslab=insoft=azerty?
Who is John Galt?
Dat heb jij dan helemaal verkeerdOp donderdag 23 augustus 2001 11:30 schreef McVirusS het volgende:
Azerty is Dexterslab........weet ik bijna zeker....dat is dus de geschiedenis.
Dexterslab was turkeyboy geloof ik, Azerty was Insoft
Verwijderd
Ik heb niks met dexterslab te maken. En ik ben hem ook niet.Op donderdag 23 augustus 2001 11:32 schreef justmental het volgende:
[..]
Ik las toch dat het een kloontje van insoft was?
Dus dexterslab=insoft=azerty?
Dit allemaal was alleen maar een geintje om aan te tonen, dat de sfeer op GoT ook goed kan zijn als we willen: met zijn allen lekker lachen(en ik ook).
Verwijderd
Op donderdag 23 augustus 2001 11:34 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Dat heb jij dan helemaal verkeerd
Dexterslab was turkeyboy Bansheeboy geloof ik, Azerty was Insoft
En ik hoor net dat ik een kloon ben van HlpDsK
Hm, zo`n titel komt toch misschien bij de betaalde diensten? Als die doorgaan that is...
Lijkt me op zich wel cool, als je betaald: 'Blue-eagle (asp freak - 1427)'
Ik denk dat meneer Azerty nog ligt te slapen. We kunnen het 'em straks wel even vragen. Duidelijk is wel dat hij eerder op GoT is geweest, en niet bang is zijn mening te verkondigen. Een zogeheten klokkenluider.
Verwijderd
Neem nog een kop koffieOp donderdag 23 augustus 2001 11:36 schreef WieMie het volgende:
Ik denk dat meneer Azerty nog ligt te slapen. We kunnen het 'em straks wel even vragen. Duidelijk is wel dat hij eerder op GoT is geweest, en niet bang is zijn mening te verkondigen. Een zogeheten klokkenluider.
Het is een kloon van insoft en die kloon (azerty dus) is inmiddels gebanned.
Die zie je dus niet meer terug hoor
Verwijderd
Dan zie je door de statussen het bos niet meer. Lijkt me ook weer niet erg handig.Op donderdag 23 augustus 2001 11:36 schreef Blue-eagle het volgende:
Hm, zo`n titel komt toch misschien bij de betaalde diensten? Als die doorgaan that is...
Azerty een ban? De wereldverbeteraar? 
Wat biedt de post-couter eigenlijk voor toegevoegde waarde, dat je mod bent is duidelijk, maar zo'n couter? een leuke extra?
Wat biedt de post-couter eigenlijk voor toegevoegde waarde, dat je mod bent is duidelijk, maar zo'n couter? een leuke extra?
Een mod/admin gaat echt geen posts race houden(behalve HlpDsK dan)Op donderdag 23 augustus 2001 11:45 schreef WieMie het volgende:
Azerty een ban? De wereldverbeteraar?
Ach zelfs HlpDsK is nog maar een wannabe-grootposter als je het vergelijkt met deze manOp donderdag 23 augustus 2001 12:05 schreef hdd het volgende:
[..]
Een mod/admin gaat echt geen posts race houden(behalve HlpDsK dan)
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
code:
1
2
| Registratie datum: 20-01-2001 Posts: 29263 |
Ziek
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
sig: Probeer mij maar eens te ontcijferen dat lukt je toch nietOp donderdag 23 augustus 2001 12:05 schreef hdd het volgende:
/offtopic
Verwijderd
UnderstatementOp donderdag 23 augustus 2001 12:21 schreef Traag het volgende:
code:
1 2 Registratie datum: 20-01-2001 Posts: 29263
Ziek
En dan ook nog die omschrijving: Normale gebruikerOp donderdag 23 augustus 2001 12:21 schreef Traag het volgende:
code:
Ziek
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
De registratiedatum geeft een enigzins vertekend beeld. De registratiedatum werd in eerdere versies van dat forum niet opgenomen in de database en op 20-01-2001 werd er een nieuwe versie van het forum geinstalleerd waar dat wel werd opgenomen in DB.Op donderdag 23 augustus 2001 12:21 schreef Traag het volgende:
code:
Ziek
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Klopt, hij loopt daar al heel lang rond. Niettemin toch een mooie statusOp donderdag 23 augustus 2001 12:37 schreef lost95 het volgende:
[..]
De registratiedatum geeft een enigzins vertekend beeld. De registratiedatum werd in eerdere versies van dat forum niet opgenomen in de database en op 20-01-2001 werd er een nieuwe versie van het forum geinstalleerd waar dat wel werd opgenomen in DB.
Ja het duurt nog wel ff voordat De TOM dat record kan evenarenOp donderdag 23 augustus 2001 12:40 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Klopt, hij loopt daar al heel lang rond. Niettemin toch een mooie status![]()
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
mij!=ditOp donderdag 23 augustus 2001 12:22 schreef Nielsz het volgende:
[..]
sig: Probeer mij maar eens te ontcijferen dat lukt je toch niet
/offtopic
* Engineer gaat effe in z'n sig rond hakken
=]edit[=
Ok, veel sux6
Nu maar hopen dat er geen BC aan komt...
Maareh, wat is nou het NUT van die post-couter? In je profile, ok, maar naast je nick?
Maareh, wat is nou het NUT van die post-couter? In je profile, ok, maar naast je nick?
Misschien een beetje off-topic maar waar staan die getallen achter de status eigenlijk voor, of staat dit in de FAQ
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
wrong, dat waren de laatste paar woorden, en ze waren niet eens goed 
* Engineer gaat z'n sig weer effe terug bouwen
* Engineer gaat z'n sig weer effe terug bouwen
* Kaj. lachte zich slap om Azerty gisteren. 
Het wereldverbeteraar-geintje vindt inderdaad zijn oorsprong bij dexterslab; iemand
heeft bij hem naar aanleiding van zijn paniekdraadje hier in LA dat in z'n ondertitel geplakt.
Het wereldverbeteraar-geintje vindt inderdaad zijn oorsprong bij dexterslab; iemand
Voor het aantal posts (zoalsOp donderdag 23 augustus 2001 13:00 schreef CAP-Team het volgende:
Misschien een beetje off-topic maar waar staan die getallen achter de status eigenlijk voor, of staat dit in de FAQ
je ook zou laten zien in het veld 'Aantal posts')edit:
D*mn! Late again!
D*mn! Late again!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Inderdaad, daarom richt ik mij ook alleen maar op het record van HlpDsKOp donderdag 23 augustus 2001 12:41 schreef lost95 het volgende:
[..]
Ja het duurt nog wel ff voordat De TOM dat record kan evenaren
over utopieen gesproken
naah ik heb zo idee dat jij het graag zou willen...Op donderdag 23 augustus 2001 12:47 schreef WieMie het volgende:
LOLOp donderdag 23 augustus 2001 11:12 schreef McVirusS het volgende:
Doen we niet op request......en er zit een hele geschiedenis aan vast.
Een hele DextersLab geschiedenis zeker
Idd, moet dat niet Ab-Normale Gebruiker zijnOp donderdag 23 augustus 2001 12:36 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
En dan ook nog die omschrijving: Normale gebruiker![]()
srry
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Overigens, wie ben jij op dat forum?Op donderdag 23 augustus 2001 12:41 schreef lost95 het volgende:
[..]
Ja het duurt nog wel ff voordat De TOM dat record kan evenaren
mijn gOp donderdag 23 augustus 2001 12:21 schreef Traag het volgende:
code:
Ziek
er heeft trouwens voor dexterslab toch iemand eens de status 'blaataap' ofzo gekregen? (laaaang geleden)
This too shall pass
Verwijderd
Wannabe WereldverbeteraarOp donderdag 23 augustus 2001 13:41 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
mijn gd!
er heeft trouwens voor dexterslab toch iemand eens de status 'blaataap' ofzo gekregen? (laaaang geleden)
Blaataap vind ik anders nog een best grappige titel
* Destruction graaft in zijn geheugen...Op donderdag 23 augustus 2001 13:41 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
mijn gd!
Was dat niet MoJo toen
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Heh...check dit.Op donderdag 23 augustus 2001 12:21 schreef Traag het volgende:
code:
Ziek
Wh000t het kan altijd erger natuurlijk
btw: ik ken dat meisje toevallig van icq
Dat is alleen voor insiders.Op donderdag 23 augustus 2001 13:38 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Overigens, wie ben jij op dat forum?
aaah kom op... dan zeg ik het ookOp donderdag 23 augustus 2001 14:26 schreef Heineken het volgende:
[..]
Dat is alleen voor insiders.
Verwijderd
Silvie is best een lieve meid.Op donderdag 23 augustus 2001 14:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Wh000t het kan altijd erger natuurlijk
btw: ik ken dat meisje toevallig van icq
Maar beetje off-topic geloof ik.
Mag ik u in het kader hiervan even op dit TMF-draadje wijzen, waarin ecteinascidin trots kan mededelen, dat de dexterslab-draadjes niet verloren zijn gegaan!Op donderdag 23 augustus 2001 11:29 schreef Buzzman het volgende:
Aan "wereldverbeteraar" zit een hele geschiedenis, namelijk "dexterslabs", alleen dat is bij BC3 verloren gegaan..
Never stop seeking what seems unobtainable...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()