als aanvulling op de reactie van @
TomsDiner hierboven:
Zie dit nieuwsartikel over die LSC
rommel producten van de Action:
nieuws: Action gaat slimme deurbel verkopen onder LSC Smart Connect-lijn
Lees daarbij
vooral ook de eerste usercomment, én de link naar het Hema artikel daarin. (en de comment daar weer onder)
Weet je zeker dat je voor je bediening van je lampen in huis afhankelijk wilt zijn van de servers van een Chinees bedrijf? Grote kans namelijk dat alle besturingsacties van de bijbehorende app eerst via die Chinese servers lopen, die dan vervolgens jouw lampen aansturen.
Als die dienst door de fabrikant uitgezet wordt, werken je lampen niet meer… (iig niet meer via de app… mogelijk nog wel via fysieke schakelaars, maar daar ken ik dat systeem niet goed genoeg voor, zou je even moeten uitzoeken). Je moet een account aanmaken, emailades, wificredentials en whatever delen met China, om je lampen via je telefoon te kunnen bedienen…
(meer dan genoeg reviews hierover op internet te vinden)
Daarnaast is de lichtkwaliteit van die lampen ook stukken minder dan bijvoorbeeld de Philips Hue lampen.
Kleurechtheid is een stuk lager, de range om de kleuren (of wittinten) in te stellen is beperkter, en ze kunnen vaak een stuk minder ver omlaag gedimd worden.
Ik heb daar eens een review over gezien met vergelijkingen, maar die kan ik nu zo snel even niet terugvinden.
-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!