Ovendeur gooit de aardlek eruit

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
Hi!

Wij hebben hier sinds vandaag een raar probleem met onze oven. Iemand die een tip heeft over wat het zou kunnen zijn?

Het probleem is ontstaan nadat we de reinigingsfunctie hebben gebruikt. Dan brand de oven schoon op 450c. Oven heeft het programma wel normaal afgemaakt.

Het probleem: als we de deur van onze oven open doen, knalt de aardlekschakelaar in de meterkast eruit. Dus als de oven uit staat, en je doet de deur open, dan gaat de aardlek af.

Iemand enige idee? Thanks!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xah5kiDe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-09 22:10

xah5kiDe

Usernaam=wachtwoord

Gaat het lampje vanzelf aan als je de deur openmaakt? In dat geval zou ik het daar zoeken.

Theo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04:42
Ik gok dat de bedrading ergens tegen de behuizing aan heeft gelegen en de isolatie defect is geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter6022
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-03 10:34
Wat voor oven is het? Gaat de aardlekschakelaar af zodra je de deur (of de knop) aanraakt of pas als je de deur echt open doet?

Heb je iets vochtigs in de oven gehad (evt. voor het schoonmaken)?

Ik heb het ook wel eens meegemaakt en dat was even zoeken maar ik heb het wel op kunnen lossen. Bij mij zat er viezigheid bij de ventilator. Ik heb de oven gedemonteerd, de boel goed schoongemaakt, opnieuw gemonteerd en toen was het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Aangezien je een dubbel topic hebt met Ovendeur gooit aardlekschakelaar uit stel ik voor dat we deze dicht doen om de discussie centraal te houden.

Dit topic is gesloten.